marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Dostępność
dostępne
(23)
Placówka
Biblioteka główna
(2)
Czytelnia
(21)
Autor
Kotler Philip
(3)
Altkorn Jerzy
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Forsyth Patrick
(2)
Armstrong Gary
(1)
Belka Marek
(1)
Castenow Dieter
(1)
Collin P.H
(1)
Dobski Paweł
(1)
Duliniec Elżbieta
(1)
Furtak Robert
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gawron Ewa
(1)
Hartley Steven W
(1)
Iwanowic A
(1)
Kaczmarczyk Stanisław
(1)
Kerin Roger A
(1)
Kobylska Anna
(1)
Kowal Witold
(1)
Kramer Teodor
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Nowak Lilianna
(1)
Pietraszewski Marian
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Rudelius William
(1)
Rutkowski Ireneusz
(1)
Saunders John
(1)
Styś Aniela
(1)
Szuman-Dobska Monika
(1)
Słupski J
(1)
Westwood John
(1)
Wong Veronica
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Wrzosek Wojciech
(1)
Łukiewicz-Kostro Renata
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(14)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
Literatura polska
(4201)
Powieść społeczno-obyczajowa
(2194)
Literatura amerykańska
(1555)
Literatura angielska
(1201)
Przyjaźń
(1039)
marketing
(-)
Kobieta
(1019)
Rodzina
(876)
Miłość
(809)
Powieść młodzieżowa polska
(800)
Tajemnica
(671)
Powieść obyczajowa polska
(641)
II wojna światowa (1939-1945)
(604)
Relacje międzyludzkie
(589)
Śledztwo i dochodzenie
(525)
Historia
(506)
Magia
(480)
Sensacja
(474)
Zwierzęta
(452)
Zabójstwo
(449)
Film fabularny
(426)
Biografie
(424)
Literatura niemiecka
(396)
Nastolatki
(393)
Polska
(387)
Dzieci
(381)
Rodzeństwo
(364)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(352)
Powieść historyczna
(350)
Powieść młodzieżowa angielska
(346)
Literatura francuska
(340)
Opowiadanie dziecięce polskie
(331)
Dziewczęta
(306)
Poezja polska
(296)
Policjanci
(283)
Książka mówiona
(274)
Trudne sytuacje życiowe
(259)
Żydzi
(240)
Powieść obyczajowa angielska
(237)
Sekrety rodzinne
(236)
Uczniowie
(234)
Uczucia
(234)
Psy
(233)
Literatura polska -- 20 w.
(230)
Małżeństwo
(226)
Sport
(225)
Powieść obyczajowa amerykańska
(224)
Ludzie a zwierzęta
(221)
Thriller
(216)
Podróże
(215)
Życie codzienne
(211)
Kryminał
(209)
Fantastyka
(205)
Powieść przygodowa polska
(201)
Poezja dziecięca polska
(195)
Władcy
(193)
Osoby zaginione
(191)
Polityka
(191)
Relacja romantyczna
(190)
Przestępczość zorganizowana
(187)
Romans
(185)
Wakacje
(185)
Powieść historyczna polska
(184)
Koty
(176)
Poszukiwania zaginionych
(176)
Boże Narodzenie
(172)
Kultura
(172)
Wybory życiowe
(168)
Matki i córki
(164)
Dziennikarze
(162)
Miłość DBN
(161)
Literatura norweska
(158)
ekonomia
(158)
Powieść psychologiczna
(156)
Powieść dziecięca polska
(152)
literatura polska
(152)
Literatura włoska
(149)
Uprowadzenie
(148)
Pisarze polscy
(144)
Poezja
(144)
Zakochanie
(144)
Inwestycje
(143)
Miejska Biblioteka Publiczna im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego (Sokołów Podlaski)
(143)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(142)
Zemsta
(142)
Walka dobra ze złem
(138)
Dziadkowie i wnuki
(135)
Ojcowie i córki
(135)
Arystokracja
(134)
językoznawstwo
(134)
Aktorzy polscy
(133)
literatura
(132)
Film polski
(131)
Język polski
(131)
Seryjni zabójcy
(131)
Polacy za granicą
(130)
Literatura amerykańska -- 21 w.
(129)
Pomaganie
(129)
Powieść obyczajowa niemiecka
(129)
Literatura
(125)
Odwaga
(125)
23 wyniki Filtruj
Pozostałe zbiory
W koszyku
Treścią książki są rozważania, jak zawierać zyskowne transakcje w warunkach panującej na turystycznym rynku konkurencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 911.3 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Podstawy marketingu / redakcja Jerzy Altkorn. - 3 zm.i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 436s. : rys. ; 20cm.
Książka radzi, jakdokonywać wyboru koncepcji konkurencyjnego zachowania się na rynku i jak kształtować wizerunek firmy, jako wartość rynkową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Zbiór wskazówek i zaleceń, pozwalających na prawidłowe określenie i wybór odpowiednich instrumentów marketingowych, źródeł i zasad ich finansowania oraz możliwości ich zastosowań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Książka przedstawia problematykę marketingu na rynkach zagranicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Wyjaśnienie, czym jest marketing i na czym polega jego istota. Techniki skutecznego działania, relacje pomiędzy poszczególnymi sektorami rynku oraz rola marketingu w tworzeniu dochodu firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Niektóre aspekty marketingu usług. Najważniejsze cechy usług : niematerialność, niejednorodność, nierozdzielność, nietrwałość. Źródła teorii marketingu partnerskiego oraz podstawowe założenia tej idei. Tworzenie długookresowych więzi (relacji) z klientami. Szczegółowo omówiono istotę i strukturę więzi. Aspekty pogłębiania więzi z klientami, modelowe ujęcie koncepcji marketingu partnerskiego na rynku usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Istota marketingu, marketing a warunki działania, wybór rynku docelowego, badania marketingowe, produkt, opakowanie i marka produktu, cena, dystrybucja towarów, aktywizacja sprzedaży, marketing bezpośredni, kierowanie działalnością marketingową, marketing w wybranych obszarach działalności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
6500 haseł i zwrotów z dziedziny marketingu, dotyczących reklamy, technik sprzedaży i metod badania rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
Projektowanie badania marketingowego, budowa instrumentu pomiarowego, zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych, redukcja i analiza danych, prezentacja i ocena wyników badania marketingowego oraz zagadnienia związane z organizacją badań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Zasady oraz techniki opracowania i realizacji strategii marketingowej, wzbogacone wieloma przykładami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
80 kluczowych koncepcji i myśli potrzebnych menedżerom w trakcie staczania bitew na hiperkonkurencyjnym i gwałtownie zmieniającym się rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Wiedza nie o marketingu "martwym", ale "żywym" zmieniającym się wraz z warunkami otoczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
Istota i kategorie marketingu, jego rola we współczesnym świecie, zasady podejmowania decyzji marketingowych, badania marketingowe, koncepcje segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego, pozycjonowanie produktu, instrumenty marketingu, itp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Istota marketingu, jego otoczenie, (w tym samorząd terytorialny), marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu oraz strategie marketingowe przedsiębiorstw. Sposób prowadzenia marketingu w sferze usług i w działalności pozagospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Zasady marketingu realizowanego na własną rękę w sposób przemyślany i zorganizowany autor sformułował w postaci 50 złotych reguł, których przestrzeganie przyczyni się do sykcesu firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Tradycyjne zagadnienia prawa gospodarczego i cywilnego, a także występujące w nowoczesnym marketingu instrumenty prawne z zakresu prawa administracyjnego, finansowego, ekologicznego, ochrony konsumenta, wynalazczego, autorskiego, prawa wykroczeń, prawa karnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Seria : Marketing bez tejemnic
Książka radzi, jak zastosować zasady i metody marketingowe w nowoczesnym banku; omawia zachowania nabywców na rynku usług bankowych; ukazuje różnice w strategii obsługiwania klientów indywidualnych oraz klientów instytucjonalnych; przedstawia nowoczesne sposoby sprzedaży usług bankowych; opisuje metody badań marketingowych; uczy, jak skutecznie promować bank.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
Tradycyjne i współczesne problemy z zakresu marketingu i zarządzania; aktualne zagadnienia marketingowe na podstawie polskich przykładów, ilustracji, ćwiczeń, itp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej