Obsługa klienta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka główna
(2)
Czytelnia
(1)
Autor
Budkiewicz Piotr
(1)
Buzan Tony
(1)
Gallo Carmine (1965-)
(1)
Israel Richard
(1)
Kauf Sabina
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Tłuczak Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Literatura polska
(4201)
Powieść społeczno-obyczajowa
(2194)
Literatura amerykańska
(1554)
Literatura angielska
(1201)
Przyjaźń
(1039)
Obsługa klienta
(-)
Kobieta
(1019)
Rodzina
(876)
Miłość
(809)
Powieść młodzieżowa polska
(800)
Tajemnica
(671)
Powieść obyczajowa polska
(641)
II wojna światowa (1939-1945)
(604)
Relacje międzyludzkie
(589)
Śledztwo i dochodzenie
(525)
Historia
(506)
Magia
(480)
Sensacja
(474)
Zwierzęta
(452)
Zabójstwo
(449)
Film fabularny
(426)
Biografie
(424)
Literatura niemiecka
(396)
Nastolatki
(393)
Polska
(387)
Dzieci
(381)
Rodzeństwo
(364)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(352)
Powieść historyczna
(350)
Powieść młodzieżowa angielska
(346)
Literatura francuska
(340)
Opowiadanie dziecięce polskie
(331)
Dziewczęta
(306)
Poezja polska
(296)
Policjanci
(283)
Książka mówiona
(274)
Trudne sytuacje życiowe
(259)
Żydzi
(240)
Powieść obyczajowa angielska
(237)
Sekrety rodzinne
(236)
Uczniowie
(234)
Uczucia
(234)
Psy
(233)
Literatura polska -- 20 w.
(230)
Małżeństwo
(226)
Sport
(225)
Powieść obyczajowa amerykańska
(224)
Ludzie a zwierzęta
(221)
Podróże
(215)
Thriller
(215)
Życie codzienne
(211)
Kryminał
(209)
Fantastyka
(205)
Powieść przygodowa polska
(201)
Poezja dziecięca polska
(195)
Władcy
(193)
Osoby zaginione
(191)
Polityka
(190)
Relacja romantyczna
(190)
Przestępczość zorganizowana
(186)
Romans
(185)
Wakacje
(185)
Powieść historyczna polska
(184)
Koty
(176)
Poszukiwania zaginionych
(176)
Boże Narodzenie
(172)
Kultura
(172)
Wybory życiowe
(168)
Matki i córki
(164)
Dziennikarze
(161)
Miłość DBN
(161)
Literatura norweska
(158)
ekonomia
(158)
Powieść psychologiczna
(156)
Powieść dziecięca polska
(152)
literatura polska
(152)
Literatura włoska
(149)
Uprowadzenie
(148)
Pisarze polscy
(144)
Poezja
(144)
Zakochanie
(144)
Inwestycje
(143)
Miejska Biblioteka Publiczna im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego (Sokołów Podlaski)
(143)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(142)
Zemsta
(142)
Walka dobra ze złem
(138)
Dziadkowie i wnuki
(135)
Ojcowie i córki
(135)
Arystokracja
(134)
językoznawstwo
(134)
Aktorzy polscy
(133)
literatura
(132)
Film polski
(131)
Język polski
(131)
Seryjni zabójcy
(131)
Polacy za granicą
(130)
Literatura amerykańska -- 21 w.
(129)
Pomaganie
(129)
Powieść obyczajowa niemiecka
(129)
Literatura
(125)
Odwaga
(125)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki niniejszej książce osiągniesz większy zwrot z inwestycji w działalność w dziedzinie handlu detalicznego, wprowadzając dodatkową wartość do każdej interakcji z klientem. Co więcej, wszystkie firmy nawiązujące bezpośredni kontakt z ludźmi - czy to z klientami, czy z pracownikami - mogą zastosować opisane tu techniki i osiągnąć dominację na swoim rynku na poziomie Apple, wzbogacając życie innych, wzmacniając ich lojalność oraz definiując na nowo doświadczenie oferowane klientowi. W przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni sklepy Apple Store zarabiają więcej niż jakakolwiek inna sieć handlowa. Źródeł sukcesu Apple i niesamowitej lojalności jej klientów nie należy jednak doszukiwać się wyłącznie w genialnej ofercie produktu, ale również w zachowaniach jej pracowników - ludzi kompetentnych, samodzielnych i zdeterminowanych do zapewniania klientom najlepszego możliwego doświadczenia. Carmine Gallo, autor międzynarodowych bestsellerów, wyjaśnia w tej książce zasady i praktyki kryjące się za tym pełnym zaangażowaniem w służbę na rzecz klienta. Tłumaczy również, w jaki sposób twoja marka może osiągnąć rewelacyjne wyniki, oferując klientom ten sam - najwyższy - standard obsługi. [ z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej. W książce wyjaśniono, jak rozpoznać potrzeby klienta i dostosować proces obsługi zamówienia do jego wymagań i oczekiwań. Przedstawione w niniejszej pracy metody, pozwalające na zbadanie odczuwanej satysfakcji klienta, mogą być wykorzystane do pomiaru osiągniętego poziomu świadczonych usług oraz będą cennym źródłem danych służących do porównań z innymi świadczeniodawcami usług w danym segmencie. Mogą również wskazać te obszary, w których powinna nastąpić poprawa jakości oferowanych usług. [znak.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej