Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(24)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje naukowe
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Artykuły
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(19)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka główna
(3)
Czytelnia
(18)
Autor
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Armstrong Gary
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bech Katarzyna
(1)
Bernardelli Michał
(1)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Brańka Sebastian
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Cieślik Krzysztof (1985- )
(1)
Cox Michael (dziennikarz)
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Decewicz Anna
(1)
Dolot Anna
(1)
Dornfeld Agnieszka
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Goczek Łukasz
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Hajduk Grzegorz (ekonomia)
(1)
Harnish Verne
(1)
Iger Robert (1951- )
(1)
Iwuć Marcin
(1)
Jankowiak Karolina (tłumaczka)
(1)
Kauf Sabina
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Kopeć Jacek (zarządzanie)
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krzymianowski Grzegorz (1977- )
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Kusio Tomasz
(1)
Kłos Monika (ekonomia)
(1)
Lipka Anna (ekonomia)
(1)
Lyons Dan. (1960- )
(1)
McStay Andrew (1975- )
(1)
Misztal Anna
(1)
Oczkowska Renata
(1)
Oruba Norbert
(1)
Próchniak Mariusz
(1)
Rost Małgorzata (1985- )
(1)
Sałkowska Agnieszka
(1)
Sounderpandian Jayavel
(1)
Szydło Robert (zarządzanie)
(1)
Tomczyk Emilia
(1)
Torój Andrzej
(1)
Tłuczak Agnieszka
(1)
Witkowski Bartosz
(1)
Wiśniewska Sylwia (ekonomia)
(1)
Wośko Zuzanna
(1)
Wyszomierska Klaudia
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Young Miles (1954- )
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Zając Piotr (ekonomia)
(1)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Dorośli
(3)
18+
(1)
Kadra kierownicza
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(4)
Media społecznościowe
(3)
Bogactwo
(2)
Internet
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Reklama internetowa
(2)
Sokołów S.A. (Sokołów Podlaski)
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Akcje (ekonomia)
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Biznes
(1)
Cyberkultura
(1)
Cykl życia produktu
(1)
Finanse publiczne
(1)
Gastronomia
(1)
Gessler, Magdalena Daria (1953- )
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Iger, Robert (1951- )
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kariera
(1)
Kisiel, Kazimierz
(1)
Komputeryzacja
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Kuchenne Rewolucje
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kuźnia Smaków (Sokołów Podlaski)
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marka własna
(1)
Marketing
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Mecze piłkarskie
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Miasta
(1)
Model biznesowy
(1)
Najem
(1)
Obligacje
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ogilvy, David (1911-1999)
(1)
Outsourcing
(1)
Piłka nożna
(1)
Plan marketingowy
(1)
Polityka cenowa 2DBN
(1)
Pracoholizm
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przemysł mięsny
(1)
Przywództwo
(1)
Reklama
(1)
Restauracje
(1)
Restauratorzy (gastronomia)
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Solidny Pracodawca Roku
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Statystyka
(1)
Strategia ambidexterity
(1)
Stres zawodowy
(1)
Surowce
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Walt Disney Company
(1)
Wierzbicki, Stanisław
(1)
Zachowanie
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie personelem
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Sokołów Podlaski (woj. mazowieckie)
(3)
Europa
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Gatunek
Monografia
(6)
Opracowanie
(5)
Podręcznik
(4)
Poradnik
(4)
Artykuł z czasopisma regionalnego i lokalnego
(3)
Artykuł z gazety
(3)
Raport z badań
(2)
Autobiografia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1237)
Kultura i sztuka
(444)
Edukacja i pedagogika
(433)
Hobby i czas wolny
(252)
Medycyna i zdrowie
(246)
Zarządzanie i marketing
(24)
Literaturoznawstwo
(230)
Socjologia i społeczeństwo
(212)
Biologia
(151)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(149)
Psychologia
(144)
Kultura fizyczna i sport
(141)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(138)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(124)
Religia i duchowość
(120)
Podróże i turystyka
(119)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(98)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(85)
Geografia i nauki o Ziemi
(81)
Kulinaria
(77)
Rozwój osobisty
(77)
Etnologia i antropologia kulturowa
(64)
Językoznawstwo
(55)
Inżynieria i technika
(54)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(46)
Informatyka i technologie informacyjne
(45)
Architektura i budownictwo
(42)
Ochrona środowiska
(40)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(35)
Transport i logistyka
(34)
Fizyka i astronomia
(31)
Nauka i badania
(28)
Styl życia, moda i uroda
(27)
Filozofia i etyka
(21)
Media i komunikacja społeczna
(21)
Matematyka
(20)
Rolnictwo i leśnictwo
(20)
Archeologia
(12)
Dom i ogród
(12)
Praca, kariera, pieniądze
(11)
Chemia
(10)
Filozofia i etyka DBN
(3)
Kultura fizyczna i Sport
(2)
Autobiografia
(1)
Edukacja i pedagogika DBN
(1)
Historia n
(1)
Językoznawsto
(1)
Kultura i Sztuka
(1)
Literaturoznawsto
(1)
Literaturoznawstwo DBN
(1)
Medycyna
(1)
Medycyna i zdowie
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Prawo i systemy prawne
(1)
Religia
(1)
Thriller
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Jeden z najlepszych podręczników do nauczania statystyki na wydziałach zarządzania i ekonomii. Nowe wydanie, podobnie jak poprzednie, zachowuje swój uniwersalny charakter, utrzymując pozycję lidera w międzynarodowych aspektach biznesu. Ambicją Autorów było stworzenie książki, która nie tylko wyjaśnia myślenie statystyczne i idee wnioskowania statystycznego, ale również osadza statystykę w rzeczywistym świecie – stąd dużo w niej przykładów z takich dziedzin, jak: finanse, zarządzanie, transport, turystyka, księgowość, administracja publiczna, ekonomia, produkcja. [pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W ksiażce omówiono miedzy innymi: - sposoby podejscia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie róznorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i okreslonych segmentów rynku, - role uslug w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - wspólczesne narzedzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udzialem klientów, internetowe kanaly wideo, spolecznosci internetowe i portale spolecznosciowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, - koncepcje marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjalisci do spraw marketingu zachecaja klientów do aktywnosci i udzielania informacji zwrotnej, ksztaltowania nowych produktów i wspóltworzenia przeslania marki, - najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, - koncepcje marketingu zrównowazonego, polegajacego na prowadzeniu dzialan odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski uklad tresci podrecznika, jego ciekawa forma i wiele odniesien do praktyk znanych firm sa pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalaja na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta niezwykła książka jest idealnym prezentem dla siebie samego. Jest doskonałym prezentem dla bliskiej osoby. Jest wymarzonym prezentem dla szefa. Autor dedykuje ją wszystkim: chaotycznym, niezorganizowanym i nieefektywnym, którzy bardzo szybko i dużo pracują, ale nie potrafią skupić się na tym, co w życiu jest najważniejsze, nieporadnym i lekkomyślnym, którzy nie potrafią odnaleźć się w dzisiejszym świecie i zrezygnowali już z własnego szczęścia oraz uszczęśliwiania innych, nieudacznikom i leniwym, którzy uznali, że życie jest zbyt krótkie, aby cokolwiek robić dla siebie i dla bliźnich, zabawiającym się bez przerwy swymi gadżetami elektronicznymi, którzy przez to nie mają już czasu na nic innego, bardziej pożytecznego, przepracowanym, którzy zagubili się w pracy do tego stopnia, że zapomnieli o sobie i rodzinie. Mam nadzieję, że książka podpowie wszystkim zainteresowanym, jak skuteczniej pracować na swój sukces w życiu osobistym i zawodowym oraz jak być szczęśliwym. Autor dostarczył Czytelnikom książkę zapewniającą nie tylko podstawową wiedzę z zakresu zarządzania i odpowiednie wartości praktyczne w tym względzie, ale także intelektualną rozrywkę w postaci opisów przypadków, powiedzonek sławnych ludzi, przysłów ludowych, minitestów, a nawet zabawnych wierszyków z tym związanych. Wszystkie one próbują nawiązywać do różnych aspektów zarządzania, w związku z czym można się z nich dużo nauczyć. Dotychczas nie ma na rynku polskim takiej pozycji z zakresu zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Książka w sposób kompleksowy przedstawia pojęcie aktywności promocyjnej miast, ukazując doświadczenie największych miast Polski w tym zakresie.
Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a także obowiązujących aktów prawnych w publikacji pokazano, że promocja jest głównym obszarem aktywności marketingowej miasta. W pracy zaproponowano ponadto definicję aktywności promocyjnej miasta, uwzględniającą wieloaspektowość tego pojęcia. W dalszej kolejności zwrócono uwagę na ograniczoność dostępnych danych wtórnych pozwalających na syntetyczny pomiar aktywności promocyjnej polskich miast. W części metodycznej pracy przedstawione zostały założenia oraz przebieg badań, które umożliwiły pozyskanie informacji od 51 spośród 59 miast wytypowanych do badań. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekscytująca podróż po najnowszej historii europejskiego futbolu! Piłka nożna nie znosi próżni i nieustannie ewoluuje. Jeszcze niedawno zachwycaliśmy się hiszpańską tiki-taką, by za chwilę być świadkami triumfu diabelnie skutecznego gegenpressingu – znaku rozpoznawczego Jürgena Kloppa. Od 1992 roku w europejskim futbolu średnio co cztery lata następuje zmiana dominującego stylu gry. Michael Cox, autor świetnie przyjętej Premier League. Historia taktyki w najlepszej piłkarskiej lidze świata, wyjaśnia, dlaczego tak się dzieje. Tłumaczy, w czym tkwiła istota holenderskiego „voetbalu”, co sprawiło, że Borussia Dortmund na dwa sezony kompletnie zdominowała Bundesligę oraz czy to możliwe, że francuskie pokolenie mistrzów świata wychowali Włosi? W tej książce poza masą taktycznych niuansów znajdziecie też mnóstwo piłkarskich ciekawostek. Gegenpressing i tiki-taka to pozycja obowiązkowa zarówno dla kibiców zafascynowanych takimi pojęciami jak periodyzacja taktyczna, jak i dla tych, którzy chcieliby dowiedzieć się, co się za tym kryje i jak zbudował na niej sukces José Mourinho. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796/799 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce tej znajdziesz najskuteczniejsze techniki pracy z innymi. Psychologia zmiany stanowi kompilację najważniejszych narzędzi wykorzystywanych w coachingu, terapii, mentoringu i consultingu. Opanowanie wiedzy i umiejętności z jej zakresu pozwala pomagać sobie i innym ludziom diagnozować ich problemy, rozwiązywać je, wykorzeniać negatywne zachowania, motywować, podnosić potencjał służący realizacji zamierzeń, zmieniać przekonania. Jeśli chcesz się tego nauczyć, ta książka jest dla Ciebie. źródło opisu: http://onepress.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja z otoczeniem rynkowym stała się ważnym obszarem aktywności marketingowej wielu współczesnych przedsiębiorstw. Na jej efekty istotny wpływ mają działania realizowane w kooperacji z agencjami oraz innymi firmami świadczącymi usługi marketingowe. Wraz ze wzrostem liczby podmiotów posługujących się zintegrowanymi kampaniami komunikacyjnymi, coraz bardziej widoczna staje się potrzeba doskonalenia metod zarządzania komunikacją marketingową. Podjęte w książce rozważania mają na celu wskazanie rozwiązań organizacyjnych i sposobów postępowania, które umożliwiają przedsiębiorstwom skuteczne prowadzenie dialogu z otoczeniem rynkowym. Ich rezultatem jest propozycja modelu koncepcyjnego wspierającego proces wyboru metody zarządzania komunikacją marketingową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Scaling Up, czyli Rockefeller 2.0 to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Gazelles wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestoletnie doświadczenie, by pokazać, jak w odpowiedni sposób rozwinąć swój biznes. Książka podzielona została na cztery główne części przedstwaijące główe obszary decyzyjne scalingu: - ludzie, - strategia, - realizacja, - pieniądze. [znak.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The ride of a lifetime: lessons learned from 15 years as CEO of the Walt Disney Company.
Tekst także na wyklejkach.
Bestseller „New York Timesa” Kiedy w 2005 roku został dyrektorem zarządzającym The Walt Disney Company, firma przeżywała trudny okres. Rywalizacja była zacięta bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, a technika jeszcze nigdy nie rozwijała się tak szybko. Wystarczyło jednak, że postawił na trzy filary: jakość, pogodzenie się z nowinkami technicznymi oraz umocnienie pozycji firmy na rynkach międzynarodowych, a po 14 latach zrobił z Disneya największy i najbardziej szanowany koncern medialny na świecie. To właśnie Robert Iger doprowadził do tego, że dziś Disney może pochwalić się obecnością w swoich szeregach Pixara, Marvela, Lucasfilmu i 21st Century Fox. Wartość firmy pod jego przywództwem wzrosła niemal pięciokrotnie, a on sam został uznany za jednego z najbardziej innowacyjnych i skutecznych dyrektorów naszych czasów. W tej książce Iger dzieli się lekcjami, które odebrał podczas kierowania Disneyem i zarządzania grupą 200 tysięcy pracowników, a także opowiada o niezbędnych cechach dobrego przywódcy: optymizmie, odwadze, stanowczości i bezstronności. Przejażdżka życia to jednak nie tylko biznesowy poradnik, ale także pełna anegdot biograficzna opowieść człowieka, który zaczynał na samym dole hierarchii w ABC. Nigdy jednak nie zapomniał, że życzliwość, szacunek i przyzwoitość są ważniejsze od pieniędzy. I to niezależnie od tego, czy chodzi o głęboką przyjaźń ze Steve’em Jobsem w ostatnich latach jego życia, czy nieprzemijającą miłość do mitologii Gwiezdnych wojen. *** Spodziewałam się, że książka napisana przez osobę, która przez dziesiątki lat kierowała Disneyem, będzie zarówno wciągająca, jak i pełna głębokich spostrzeżeń biznesowych, ale Bob Iger przeszedł moje najśmielsze oczekiwania! Przejażdżka życia to biblia dla każdego lidera. Nie zapomnicie ani tej opowieści, ani tych lekcji. Brené Brown, autorka bestsellera „New York Timesa” Odwaga w przywództwie Pielęgnacja kreatywności to nie tyle umiejętność, ile sztuka, szczególnie w firmie, której sama marka jest równoznaczna z kreatywnością. To spore wyzwanie. Bob Iger nie tylko dorównał 96 latom niezwykłej historii, ale i doprowadził markę Disneya dalej, niż ktokolwiek się spodziewał, robiąc to z wdziękiem i śmiałością. Ta książka pokaże wam, jak do tego doszło. Steven Spielberg Ludzie czekali latami, aż Bob Iger podzieli się swoimi zdolnościami przywódczymi, a kiedy już to zrobił, jego sekrety okazały się niezwykle interesujące. Przejażdżka życia to nie zwyczajny pamiętnik, ale prywatne, zakulisowe spotkanie z najroztropniejszym dyrektorem zarządzającym, jakiego poznacie. To też podręcznik podpowiadający, jak radzić sobie z największymi wyzwaniami naszej ery: jak napędzać zmiany, wykorzystywać nowinki techniczne, zbudować trwałą kulturę pracy i dać ludziom siłę. Powalająco dobra, odkrywcza lektura. Daniel Coyle, autor bestsellera „New York Timesa” The Culture Code Biogram autora: Robert Iger jest prezesem zarządu i dyrektorem zarządzającym The Walt Disney Company. Poprzednio, od października 2005 roku, był prezesem i dyrektorem zarządzającym, a od 2000 do 2005 roku prezesem i dyrektorem operacyjnym. Iger rozpoczął karierę w ABC w 1974 roku, jako prezes grupy nadzorował pracę całej sieci, poszczególnych stacji oraz telewizji kablowych i poprowadził fuzję Capital Cities/ ABC z The Walt Disney Company. Iger oficjalnie dołączył do ścisłego kierownictwa Disneya w 1996 roku, kiedy został prezesem zarządu należącego do firmy ABC Group, a trzy lata później otrzymał posadę prezesa Walt Disney International. W tej roli poszerzył działalność Disneya o rynki inne niż amerykański, kładąc podwaliny pod dzisiejszy międzynarodowy rozwój firmy. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 791 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Chcesz inwestować, ale nie wiesz, od czego zacząć? Czujesz opór przed nudnymi książkami? Masz dość akademickich tomiszczy, naszpikowanych trudnymi zagadnieniami, z których nic nie wynika? „Finansowa Forteca” to praktyczny przewodnik, który wyprowadzi Cię z inwestycyjnych krzaków i da zestaw umiejętności potrzebnych do tego, żeby rozpocząć swoją przygodę z inwestowaniem na poważnie. Ta książka da Ci nie tylko rybę, ale i wędkę. Sam zdecydujesz, co i kiedy nią złowisz. Naucz się inwestować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej. W książce wyjaśniono, jak rozpoznać potrzeby klienta i dostosować proces obsługi zamówienia do jego wymagań i oczekiwań. Przedstawione w niniejszej pracy metody, pozwalające na zbadanie odczuwanej satysfakcji klienta, mogą być wykorzystane do pomiaru osiągniętego poziomu świadczonych usług oraz będą cennym źródłem danych służących do porównań z innymi świadczeniodawcami usług w danym segmencie. Mogą również wskazać te obszary, w których powinna nastąpić poprawa jakości oferowanych usług. [znak.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach / Monika Kłos. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 216 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka ta jest przewodnikiem po outsourcingu. Pokazuje, że dziś - w dobie rozwoju nowoczesnych technologii - jest on instrumentem strategicznym dla wielu przedsiębiorstw. Pierwszą część publikacji stanowi przedstawienie outsourcingu w kontekście zarządzania strategicznego. Szczegółowo zaprezentowano w niej istotę koncepcji outsourcingu, jego rodzaje, wady, zalety, korzyści i zagrożenia, etapy projektu oraz warunki umowy outsourcingowej. Autorka określiła jego strategiczny kontekst na tle kluczowych kompetencji przedsiębiorstwa, łańcucha wartości, analizy strategicznej oraz różnych form współpracy przedsiębiorstw. W drugiej części książki przedstawiono wyniki badań własnych - przeprowadzonych na 322 polskich przedsiębiorstwach - dotyczące skali analizowanego zjawiska, przyczyn decyzji outsourcingowych i ich wpływu na funkcjonowanie badanych przedsiębiorstw, a także wad outsourcingu, jako przyczyn jego niepowodzenia. Zaprezentowano zidentyfikowane czynniki determinujące stosowanie outsourcingu, z podziałem na wewnętrzne i zewnętrzne. Jest to opis obszernego badania dotyczącego outsourcingu, niespotkany do tej pory na polskim rynku wydawniczym. Autorka głęboko wkracza we wnętrze przedsiębiorstwa. Pokazuje błędy popełniane przez polskie przedsiębiorstwa, wskazuje jednocześnie bariery i sposoby ich pokonywania. Wykazuje także przykłady nieumiejętności posługiwania się strategią oraz niewłaściwe przykłady zarządzania projektem. Dodatkowo szczegółowa analiza zakresu stosowania, czyli obszarów stosowania outsourcingu z podziałem na poszczególne funkcje podstawowe i uboczne (według łańcucha wartości) jest cennym atutem książki. W publikacji zaprezentowano także zalecenia (wytyczne) stworzenia projektu outsourcingowego i zarządzania nim. Zawierają one etapy skutecznego procesu outsourcingu oraz elementy dobrze skonstruowanej umowy. W konsekwencji opracowanie to wskazuje na kierunki i metody stosowania outsourcingu dla teoretyków i praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kontrola zarządcza w jednostkach sektora finansów publicznych / Ewa Kulińska, Agnieszka Dornfeld. - Wydanie 2. - Warszawa : Difin, 2021. - 207, [1] strona : ilustracje ; 23 cm.
Celem monografii jest przedstawienie zaprojektowanego modelu referencyjnego zawierającego poszczególne etapy kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych, zapewniającego właściwą organizację procesów organizacyjno-zarządczych. W publikacji zaprezentowano podejście, że dobrze prowadzona kontrola zarządcza nie stanowi dla jednostki kosztu, lecz wnosi wartość dodaną. W monografii przyjęto, że kontrola zarządcza to działania zarządczo-organizacyjne mające na celu poprawę funkcjonowania jednostki oraz zwiększenie efektywności jej funkcjonowania, poprzez eliminację nieprawidłowości wynikających z nienależytej analizy funkcjonowania poszczególnych obszarów działania oraz eliminacji czynników ryzyka występujących w tych obszarach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Korpo-szczury / Dan Lyons ; przełożyła Małgorzata Rost. - Wydanie 1. - Kraków : Znak Horyzont, 2019. - 332, [3] strony ; 23 cm.
Na okładce podtytuł: jak kultura korpo zrobiła z naszej pracy piekło.
Jak managerowie z Doliny Krzemowej uczynili z naszej pracy koszmar Witaj w nowej pracy. Po pierwsze, masz szczęście, że tu jesteś. Po drugie, mamy cię gdzieś. Nie zrobisz tu kariery. Jeśli to możliwe, wolimy z ciebie zrobić podwykonawcę zamiast cię zatrudnić, żebyśmy nie musieli zapewniać ci ubezpieczenia zdrowotnego ani świadczeń emerytalnych. Twoja praca będzie stresująca. Zamierzamy cię kontrolować i nadzorować. Nie oczekujemy, że długo z nami zostaniesz. Mamy za to stół do ping-ponga. Przekąski i piwo znajdziesz w kuchni. Dlaczego praca w korporacji stała się dobijająca? Czyja to wina? Jak przestać być korposzczurem? Odkrywaj z książką Danego Lyonsa Dan Lyons - autor bestsellerowego „Fakapu” - zagłębia się w korporacyjny świat aby zrozumieć, dlaczego w biurze czujemy się czasem jak w psychologicznym laboratorium i martwimy się o naszą zawodową przyszłość. Odkrywa też korporacje przeciwstawiające się temu trendowi. Okazuje się nawet, że zysk firmy i zadowolenie pracowników nie są celami wzajemnie się wykluczającymi, a drogą do sukcesu nie jest pracoholizm. Dowiedz się jak powinno wyglądać wymarzone miejsce pracy - nie musisz już dłużej być doświadczalnym korposzczurem. [Znak, 2019] WITAJ W NOWEJ PRACY ; WSTĘP: Zbuduj kaczkę ; Cz. I. UDRĘKA W LABIRYNCIE: 1. Nieszczęśliwi w raju, 2. Nowi magnaci, 3. Zwięzła historia nauk o zarządzaniu (i dlaczego nie należy im ufać), 4. Kto się boi Doliny Krzemowej? ; CZ. II. CZTERY CZYNNIKI WYWOŁUJĄCE PRZYGNĘBIENIE W MIEJSCU PRACY: 5. Kształtowanie przyszłych kadr (albo: sorry, ale jesteś już stary i najwyższy czas odejść), 6. Pieniądze: "Śmieci z prędkością światła", 7. Niepewność: "Jesteśmy zespołem, nie rodziną", 8. Zmiana: "Jak się żyje w samym środku nieustającego huraganu?", 9. Uprzedmiotowienie: Wyobraź sobie, że jesteś maszyną w maszynie ; Cz. III. SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCZYWISTEGO: 10. Walka o człowieczeństwo pracy, 11. Basecamp: powrót do podstaw, 12. Managed by Q: "Wszyscy sprzątamy", 13. Kapor Capital: świadomi kapitaliści, 14. Ruch na rzecz przedsiębiorczości społecznej ; EPILOG: Czy zebry mogą naprawić to, co popsuły jednorożce?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych.
Na stronie redakcyjnej ISBN wydania oryginału: 978-1-137-49433-7 oraz 978-1-137-49434-4.
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian. Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami. Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ – czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. Książka to niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Publikacja poświęcona jest tematyce e-biznesu, jego podstawowym problemom, modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka powstała na podstawie zgromadzonej przez autorów wiedzy w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, prowadzonych przez nich badań naukowych oraz praktycznego doświadczenia. Dzięki temu w książce opisano najnowsze metody, narzędzia, instrumenty oraz trendy, które stanowią obszar zainteresowania zarówno dla praktyków, jak i teoretyków. [pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Książka "Strategia komunikacji w social mediach" jest poradnikiem o zasadach marketingowych, która pomoże Ci zbudować popularną markę. Autor, czyli Norbert Oruba, chce uświadomić ludzi w potencjale Instagrama, Twittera czy Instagrama. Znajomość strategii komunikacyjnych w social mediach to wyszukana wiedza, która pomoże Ci w rozwoju własnej firmy bądź załatwi przyjemny awans.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Sokołów z tytułem "Solidny Pracodawca Roku 2020" / Agnieszka Sałkowska. // Wieści Sokołowskie. - 2021, nr 14, s. 5. - 28 IV 2021.
Dokument nadrzędny: Wieści Sokołowskie.
Sokołów S.A. już po raz czwarty zdobył prestiżowy tytuł "Solidnego Pracodawcy". Jest on przyznawany wyłącznie tym przedsiębiorstwom, które spełniają szereg określonych kryteriów. dotyczących nie tylko przestrzegania prawa pracy, ale także stwarzanie możliwości rozwoju pracowników oraz zaangażowanie w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Wyróżnienie "Solidnego Pracodawcy" jest potwierdzeniem najwyższych standardów i innowacyjnych rozwiązań w obszarze HR oraz klarowności działań i rzetelności firmy.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej