Media i komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(20)
Forma i typ
Książki
(20)
Publikacje naukowe
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka główna
(6)
Oddział dla Dzieci
(1)
Czytelnia
(13)
Autor
Adamska-Pakuła Martyna
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Brylska Karolina
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gałązka Tomasz S
(1)
Hennig-Kruk Marta (1993- )
(1)
Konarska Katarzyna
(1)
Lewandowska Aleksandra (1988- )
(1)
Lewandowski Karol (1988- )
(1)
Makowski Michał (ekonomia)
(1)
Mazurek Kamil
(1)
Misztal Anna
(1)
Niedźwiecki Marek (1954- )
(1)
Nowacki Robert
(1)
Okoniewski Marcin
(1)
Olaszek Jan (1985- )
(1)
Olszowik Paweł
(1)
Oruba Norbert
(1)
Piński Jan (1979- )
(1)
Politkowska Anna (1958-2006)
(1)
Popiołek Malwina
(1)
Sawczuk Kinga (2001- )
(1)
Sawicka Katarzyna (youtuberka)
(1)
Snow Jon (1947- )
(1)
Szmidt Robert J. (1962- )
(1)
Taibbi Matt (1970- )
(1)
Wicherek Kacper
(1)
Wiśniewski Michał Radomił (1979- )
(1)
Wlekły Mirosław (1978- )
(1)
Wojewódzki Kuba (1963- )
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(1)
Wąsik Andrzej (1959- )
(1)
Young Miles (1954- )
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Zalewska Amelia (youtuberka)
(1)
Zalewska Julia (youtuberka)
(1)
Żaglewski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Odbiorca
Dorośli
(3)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura rosyjska
(1)
Temat
Środki masowego przekazu
(5)
Media społecznościowe
(4)
Dziennikarstwo
(3)
Dziennikarze
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Facebook
(2)
Internet
(2)
Polityka
(2)
Reklama
(2)
Aplikacja mobilna
(1)
Batman (postać fikcyjna)
(1)
Celebryci
(1)
Cyberkultura
(1)
Dziennikarze muzyczni
(1)
Film
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Internauci
(1)
Jones, Gareth (1905-1935)
(1)
Komiks przygodowy
(1)
Komputeryzacja
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Korupcja
(1)
Kultura informacyjna
(1)
Kultura polityczna
(1)
Kultura popularna
(1)
Lista przebojów
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Marka własna
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Model biznesowy
(1)
Muzyka rozrywkowa
(1)
Niedźwiecki, Marek (1954- )
(1)
Ogilvy, David (1911-1999)
(1)
Opinia publiczna
(1)
Podróże
(1)
Podróżnicy
(1)
Politkowska, Anna (1958-2006)
(1)
Polityka wewnętrzna
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Program Trzeci Polskiego Radia
(1)
Program telewizyjny
(1)
Radio
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Smartfon
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Superbohaterowie
(1)
Superman (postać fikcyjna)
(1)
Talk show
(1)
Telewizja
(1)
Teoria gier
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wielki głód na Ukrainie (1932-1933)
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Wojewódzki, Kuba (1963- )
(1)
Wpływ i recepcja
(1)
Wydawnictwa nielegalne
(1)
YouTube
(1)
YouTuberzy
(1)
Zachowanie
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
1901-2000
(8)
1989-2000
(5)
1945-1989
(4)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Czeczenia (Rosja ; republika autonomiczna)
(1)
Europa
(1)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Monografia
(3)
Opracowanie
(3)
Reportaż
(3)
Autobiografia
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Raport z badań
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1234)
Kultura i sztuka
(444)
Edukacja i pedagogika
(433)
Hobby i czas wolny
(251)
Medycyna i zdrowie
(246)
Media i komunikacja społeczna
(20)
Literaturoznawstwo
(230)
Socjologia i społeczeństwo
(212)
Biologia
(151)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(148)
Psychologia
(144)
Kultura fizyczna i sport
(141)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(138)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(123)
Religia i duchowość
(120)
Podróże i turystyka
(119)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(98)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(85)
Geografia i nauki o Ziemi
(81)
Kulinaria
(77)
Rozwój osobisty
(77)
Etnologia i antropologia kulturowa
(64)
Językoznawstwo
(55)
Inżynieria i technika
(54)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(46)
Informatyka i technologie informacyjne
(45)
Architektura i budownictwo
(42)
Ochrona środowiska
(40)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(35)
Transport i logistyka
(34)
Fizyka i astronomia
(31)
Nauka i badania
(28)
Styl życia, moda i uroda
(27)
Zarządzanie i marketing
(24)
Filozofia i etyka
(21)
Matematyka
(20)
Rolnictwo i leśnictwo
(20)
Archeologia
(12)
Dom i ogród
(12)
Praca, kariera, pieniądze
(11)
Chemia
(10)
Filozofia i etyka DBN
(3)
Kultura fizyczna i Sport
(2)
Autobiografia
(1)
Edukacja i pedagogika DBN
(1)
Historia n
(1)
Językoznawsto
(1)
Kultura i Sztuka
(1)
Literaturoznawsto
(1)
Literaturoznawstwo DBN
(1)
Medycyna
(1)
Medycyna i zdowie
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Prawo i systemy prawne
(1)
Religia
(1)
Thriller
(1)
20 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wielka księga youtubera to poradnik dla wszystkich, którzy kochają YouTube’a! To idealna książka dla osoby, która chce rozpocząć karierę w sieci, interesuje się i lubi youtuberów. Książka odpowiada na między innymi takie pytania: Jak zostać youtuberem? Co youtuber powinien pokazywać na swoim kanale? Jakie są cechy dobrego youtubera? Gdzie nagrywać filmy? Od czego zacząć? W książce znajdziesz opisy kanałów na YouTubie, słownik YouTuba i wiele, wiele innych zagadnień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media początku XXI wieku ; t. 30)
Książka Gry w komunikacji to interesujący przyczynek do dyskusji nad funkcjonowaniem współczesnych systemów medialnych w kontekście gier i grywalizacji. Praca jest adresowana do Czytelnika, któremu nieobce są problemy szeroko rozumianych koncepcji gier, popularnych przecież jako metafora wyjaśniająca zachowania ludzkie w naukach społecznych i humanistycznych. Tematyka przyjętą jako główna oś rozważań dominuje w tomie i wszystkie artykuły są jej konsekwentnie poświęcone, co sprawia, że tom należy uznać za udaną próbę poszukiwania wyjaśnienia funkcjonowania współczesnych mediów w kontekście gier. Książka będzie istotną pomocą dydaktyczną dla wszystkich studentów kierunków akademickich: dziennikarstwo, projektowanie komunikacji, politologia, socjologia. Otrzymaliśmy tu ciekawą pracę, sprawnie napisaną, dotyczącą ważnego zakresu tematycznego. Prof. dr hab. MAREK JEZIŃSKI
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej : zastosowanie i oddziaływanie / Michał Makowski. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 346, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka wskazuje natomiast zakres praktycznego stosowania treści niewerbalnych w przekazie reklamowym emitowanym w telewizji. Fakt wykorzystywania tych treści poddawany jest analizie ich postrzegania przez społeczeństwo, co w efekcie stanowić ma przyczynek do identyfikacji skuteczności reklamy. Głównym celem opracowania jest ujawnienie czynników determinujących stosowanie treści niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, a w konsekwencji opisanie wpływu skuteczności wykorzystania treści niewerbalnych w przekazach komercyjnych, politycznych i społecznych na percepcję audytorium.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W ciągu kilku ostatnich lat Facebook stał się integralnym elementem przestrzeni internetowej. Mimo licznych kontrowersji, związanych zwłaszcza z polityką prywatności, liczba jego użytkowników stale wzrasta. Książka stanowi próbę odpowiedzi na wiele pytań dotyczących fenomenu amerykańskiego serwisu społecznościowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Publikacja poświęcona jest tematyce e-biznesu, jego podstawowym problemom, modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marek Niedźwiecki, jeden z najpopularniejszych dziennikarzy muzycznych i być może najwspanialszy głos w historii Polskiego Radia, zaprasza do siebie. Do obejrzenia kolekcji 15 tysięcy płyt, do wysłuchania prywatnej listy płyt wszech czasów, do podróży po ulubionych miejscach na świecie.
Przyzna się do sportowych osiągnięć w jeździe (prawie) figurowej. Ugości nas swoimi popisowymi daniami (legendarne mielone!), a potem na stół wjedzie butelka australijskiego shiraza oraz piwo z mango i zaczną się opowieści bardziej muzyczne. Pan Marek od listy zdradzi, jak czekał w apartamencie paryskiego hotelu Ritz na Madonnę i jak uratował przyjęcie Lionela Richiego. Opowie o swoich wpadkach, momentach absolutnego szczęścia, paraliżującym strachu przed wychodzeniem na estradę i o tym, jak zwędził papierosy żonie Davida Bowiego.
To będzie wspaniała uczta. I piękna podróż. Momentami wzruszająca, pełna anegdot, niecodziennych historii i pięknych wspomnień, których przez dziesiątki lat byliśmy świadkami i słuchaczami. I która, mimo starań złych ludzi, trwa nadal...
Marek Niedźwiecki opowiada o swoim prywatnym i zawodowym życiu w radiowej Trójce i poza nią, o muzyce i ciszy, o radiu kiedyś i dziś.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7.096/.097 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama : podręcznik / Robert Nowacki. - Warszawa : Difin, 2005. - 272 strony : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
(E Edukacja)
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Podręcznik wprowadza czytelnika w podstawowe pojęcia z zakresu reklamy. P{rowadzi przez wszystkie etapy tworzenia, realizacji i oceny różnych elementów działalności reklamowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie ; t. 134)
Książka pokazuje historię siedmiu podziemnych pism informacyjno-publicystycznych wychodzących w Warszawie w latach 1981–1989: „CDN – Głosu Wolnego Robotnika”, „KOS-a”, „Przeglądu Wiadomości Agencyjnych”, „Tygodnika Mazowsze”, „Tygodnika Wojennego”, „Wiadomości” i „Woli”. Autor ich dzieje analizuje z różnych perspektyw; opisuje funkcjonowanie podziemnych redakcji, konspiracyjne systemy druku i kolportażu, politykę informacyjną poszczególnych pism, prowadzone na ich łamach dyskusje publicystyczne, działania aparatu bezpieczeństwa skierowane przeciwko ich twórcom oraz środowisko podziemnych dziennikarzy, drukarzy, kolporterów i ich współpracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 070 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Książka "Strategia komunikacji w social mediach" jest poradnikiem o zasadach marketingowych, która pomoże Ci zbudować popularną markę. Autor, czyli Norbert Oruba, chce uświadomić ludzi w potencjale Instagrama, Twittera czy Instagrama. Znajomość strategii komunikacyjnych w social mediach to wyszukana wiedza, która pomoże Ci w rozwoju własnej firmy bądź załatwi przyjemny awans.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka pokazuje, jak niemieckie media w Polsce fałszują historię i mieszkają się w wewnętrzne sprawy naszego kraju. Wskazuje też, dlaczego mają decydujące słowo w sprawach lokalnych oraz obnaża działania prowadzone na szkodę polskiego klienta, a chroniące interes niemieckich koncernów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: A Russian diary : a journalist's final account of life, corruption & death in Putin's Russia. Znane także jako: Udręczona Rosja : dziennik buntu.
„Dziennik rosyjski” to ostatnia książka znanej rosyjskiej reporterki. Niedługo po jej napisaniu została zastrzelona na zlecenie rosyjskiej władzy. „Dziennik rosyjski” obejmuje okres prawie dwóch lat od 7 grudnia 2003 roku do końca sierpnia 2005 roku. Zaczyna się wyborami do Dumy Państwowej, w których partie demokratyczne poniosły dotkliwą porażkę. Konsekwencją tej porażki był pewny wybór Władimira Putina na drugą kadencję prezydencką. Autorka z ogromnym przejęciem śledzi kulisy władzy: tajemnicze zamachy terrorystyczne, niewyjaśnione zabójstwa i porwania, okrucieństwa w armii. Z bólem obserwuje bierność społeczeństwa, które zajęte narastającymi problemami bytowymi z obojętnością godzi się na ograniczanie swobód obywatelskich oraz podporządkowywanie parlamentu i sądów despotycznemu prezydentowi. Relacjonowane przez dziennikarkę akty przemocy popełniane przez władze brzmią obecnie przerażająco znajomo… W „Dzienniku rosyjskim” Anna Politkowska ukazuje społeczeństwo zdławione przez cynizm i korupcję. Opisuje, jak w miarę zbliżania się wyborów w Rosji Putin neutralizuje lub więzi swoich przeciwników, nakłada kaganiec na prasę, bezwstydnie okłamuje opinię publiczną, pogrąża lud w masowej depresji. W Moskwie oligarchowie wydają tysiące rubli na nocne imprezy, podczas gdy rosyjscy żołnierze zamarzają na śmierć. Ataki terrorystyczne stają się niemal codziennością. W „Dzienniku rosyjskim” Politkowska odważyła się powiedzieć prawdę o zniszczeniu Rosji pod rządami Władimira Putina – prawdę tym bardziej przejmującą po jej tragicznej śmierci. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 323 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W ciągu kilku ostatnich lat Facebook stał się integralnym elementem przestrzeni internetowej. Mimo licznych kontrowersji, związanych zwłaszcza z polityką prywatności, liczba jego użytkowników stale wzrasta. Książka stanowi próbę odpowiedzi na wiele pytań dotyczących fenomenu amerykańskiego serwisu społecznościowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Amerykańska)
Czym różni się dziennikarz popierający republikanów od tego, który stawia na demokratów? Co łączy konserwatywną sieć FOX z uchodzącą za postępową MSNBC? I czy na pewno media powinny budować kapitał na wzajemnej niechęci? Przed Państwem gorzki i pełen ironii audyt wielkiej korporacji Nienawiść sp. z o.o. Nagradzany amerykański reporter Matt Taibbi bezlitośnie rozprawia się z dziennikarskim bałaganem w USA i wnikliwie analizuje typy politycznej ortodoksji, które tylko pozornie się od siebie różnią. Dostaje się wszystkim po równo – bo jak inaczej traktować działania mediów, w których „różnorodność intelektualna” rozumiana jest jako „po jednym reprezentancie z każdej partii”, nieuprzejmość stała się wymogiem, a dziennikarze porzucili zawodową bezstronność na rzecz politycznych agitacji. Szanowni Państwo, zapraszamy do reality show Ameryka kontra Ameryka! Wygrywają wszystkie stacje, przegrywają obywatele. Gwarantujemy – takiej porcji nienawiści nie zobaczycie nigdzie indziej. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Okładka książki Zabójcze aplikacje. Jak smartfony zmieniły nasz świat Michał R. Wiśniewski Michał R. Wiśniewski Wydawnictwo: Czarne Seria: Poza serią popularnonaukowa 240 str. 4 godz. 0 min. Telefon komórkowy – kiedyś symbol statusu, dziś nieodłączny towarzysz każdego z nas. Mały komputerek ukryty w torebce czy kieszeni, bez którego trudno wyobrazić sobie codzienność. Pełny aplikacji porządkujących rzeczywistość – za ich pośrednictwem płacimy, bawimy się, pracujemy. Z nimi zasypiamy i z nimi się budzimy. Żyjemy w czasach trzech ekranów – telewizora, komputera i komórki, które konkurują ze sobą o naszą uwagę. Smartfony zmieniły sposób, w jaki konsumujemy i tworzymy treści. Czy to nie brzmi, jakbyśmy utknęli w grze komputerowej? Michał R. Wiśniewski błyskotliwie i z nutą nostalgii prowadzi nas przez historię telefonizacji. Od ciężkich i wielkich komórek z lat dziewięćdziesiątych, przez kosztowne SMS-y i MMS-y na początku XXI wieku, aż po dziesiątki aplikacji na ultranowoczesnych smartfonach. Rozkłada na czynniki pierwsze zagrożenia i korzyści płynące z coraz to nowszych cyfrowych rozwiązań i osadza je w szerszym kontekście – społecznym i politycznym. TikTok i mapy Google’a, Messenger i Candy Crush Saga, kolorowe emoji i szarzy panowie w garniturach używający Twittera jako politycznej broni. Możliwości jest wiele, a wybór którą „zabójczą aplikację” ściągnąć, należy do nas. Czy to my zmieniamy świat za pomocą smartfonów, czy to one zmieniają nas? Nie wiadomo. There’s no app for that. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gareth Jones : człowiek, który wiedział za dużo / Mirosław Wlekły. - Wydanie 1. - Kraków : Wydawnictwo Znak, 2019. - 346, [6] stron : fotografie, ilustracje ; 22 cm.
Niezwykła historia dziennikarza, który jako pierwszy opowiedział światu prawdę o Wielkim Głodzie na Ukrainie. W latach 30. XX wieku młody dziennikarz Gareth Jones odbywa kilka samotnych podróży po komunistycznym imperium. Jako jeden z niewielu ludzi z Zachodu odkrywa szokującą prawdę o sytuacji mieszkańców ZSRR. Rozmawia z członkami aparatu państwowego, ale też zwykłymi ludźmi: robotnikami, chłopami. Na własne oczy widzi sowieckie zbrodnie, na Ukrainie słucha o ludziach umierających z głodu. Wkrótce dowie się też o aktach kanibalizmu. Po powrocie na Zachód mówi światu prawdę o "komunistycznym raju". Zostaje zaszczuty przez skorumpowanych zachodnich dziennikarzy, wszyscy podważają jego wiarygodność. Po kilku latach ginie w niewyjaśnionych okolicznościach. Czy dlatego, że wyjawił prawdę? Gareth Jones jako jeden z pierwszych zrozumiał mechanizmy rządzące światem w latach 30.: narodziny dyktatorskich reżimów czy rozwój propagandy. Przewidział atak na Polskę i wojnę Sowietów z nazistami. Sposób, w jaki miał zostać pogrążony, zainspirował nawet George’a Orwella podczas pisania "Folwarku zwierzęcego". [Znak, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(4) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nieautoryzowana biografia / Kuba Wojewódzki. - Warszawa : Wielka Litera, copyright 2018. - 487, [1] strona ; 22 cm.
Bezczelna, irytująca i bulwersująca - najlepsza autobiografia celebryty. Kuba Wojewódzki. Urodził się w 1963 r. W tym samym roku utworzono Zalew Zegrzyński. Dziennikarz, aktor, pisarz praworęczny. W dzieciństwie wyglądał tak, jakby go rodzice kupili na wyprzedaży garażowej. Ma wszystkie zalety, których nie chciał oraz wady, do których się przyzwyczaił. Ironista z zawodu, prześmiewca z powołania. Jego poczucie humoru smakuje jak rosyjskie pestycydy. Specjalista od cudzych porażek. Ma tak przerośnięte ego, że w kinie zasiada na trzech miejscach jednocześnie. Pracował we wszystkich najważniejszych telewizjach, bo chciał. Nie pracował we wszystkich najważniejszych stacjach radiowych, bo nie chciał. Wybierany na różne stanowiska w różnych mediach. Posiadacz legendarnej fryzury sprawiającej wrażenie, jakby codziennie majstrował przy wysokim napięciu. Alkoholik lub jak wolą inni, całoroczny degustator. Był jurorem we wszystkich możliwych programach z jurorami. Mistrz świata w seksie przedmałżeńskim. Czasami sprawia wrażenie, jakby nie miał bezpośredniego połączenia między mózgiem a językiem. Mówi w pięciu językach, niestety nie jest w stanie porozumieć się w żadnym z nich. Jedyne ćwiczenia jakie uprawia to liczenie pieniędzy. Z zawodu kawaler. Mieszka w Warszawie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; Nr 3753)
(Klinika Dziennikarstwa)
Materiały z konferencji, 18 marca 2016, Wrocław.
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Media odgrywają w społeczeństwie ogromną rolę: wpływają na kształtowanie opinii publicznej i edukację obywateli, jako czwarta władza kontrolują poczynania klasy politycznej. Dlatego tak ważna pozostaje dyskusja na temat jakości pracy dziennikarzy, tak mediów publicznych, jak i komercyjnych. Klinika Dziennikarstwa stanowi forum, na którym wybitni polscy medioznawcy wspólnie pochylają się nad kondycją polskiego dziennikarstwa, spoglądają nań z obiektywnej, naukowej perspektywy - niepoddającej się zmiennej perspektywie politycznej. Publikacja jest wynikiem spotkania, do którego doszło w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego 18 marca 2016 roku, gdzie zaproszeni goście podjęli się analizy trapiących współczesne polskie dziennikarstwo chorób, dyskutowali z przedstawicielami dziennikarzy oraz kandydatami do tego zawodu - studentami kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna. źródło opisu: wuwr.com.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej / Miles Young ; przełożył Michał Zagrodzki. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2018. - 286, [2] strony : ilustracje, fotografie, wykresy ; 26 cm.
David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler "Ogilvy o reklamie" podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem. Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z szumu cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują. Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia: zachowanie się marki w nowym pejzażu cyfrowym, znaczenie ekosystemu cyfrowego, tworzenie inteligentnych treści, które angażują odbiorcę, trzy pola bitwy – media społecznościowe, mobilność i ciągłość handlu, zależności między markami, nastawieniem społecznym a społeczeństwem, okiełznanie mocy technologii twórczych, przydatność dużych zbiorów danych, internet a rynki wschodzące.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Superbohaterowie są wśród nas! Postacie w kolorowych trykotach zdominowały ekrany kin, telewizorów i komputerów, poszerzając swoje – oryginalnie komiksowe – terytorium o współczesne media, świeże interpretacje i co ważniejsze, nowe grupy odbiorców, z niecierpliwością wyczekujące kolejnych odsłon przygód ukochanych bohaterów i bohaterek. Kim jednak są te cudaczne postacie, skąd przybyły i co najważniejsze – po co w ogóle się tu znalazły? Na te oraz inne pytania, dotyczące pochodzenia i powodów istnienia fikcyjnych superherosów w realnym świecie, odpowiada niniejsza książka. Jej lektura pozwala sięgnąć do najwcześniejszych źródeł ludzkich fantazji o nadludzkich herosach, przyjrzeć się początkom superbohaterskiego przemysłu komiksowego oraz prześledzić konkurujące ze sobą na przestrzeni dekad interpretacje dwóch fundamentalnych ikon współczesnego superheroizmu – Supermana oraz Batmana. Finalnym aktem przedstawionej tu analitycznej podróży jest natomiast wykazanie uniwersalności idei superbohatera, przekraczającej nie tylko granice historyczne czy medialne, ale i geograficzne czy też wreszcie kulturowe i sprawiającej jednocześnie, iż wszyscy – świadomie bądź nie – współtworzymy obecnie prawdziwie globalną superkulturę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej