Marketing elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Czytelnia
(3)
Autor
Brady Regina
(1)
Forrest Edward
(1)
Misztal Anna
(1)
Mizerski Richard
(1)
Walczak Tadeusz
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Dorośli
(2)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Literatura polska
(4201)
Powieść społeczno-obyczajowa
(2194)
Literatura amerykańska
(1555)
Literatura angielska
(1201)
Przyjaźń
(1039)
Marketing elektroniczny
(-)
Kobieta
(1019)
Rodzina
(876)
Miłość
(809)
Powieść młodzieżowa polska
(800)
Tajemnica
(671)
Powieść obyczajowa polska
(641)
II wojna światowa (1939-1945)
(604)
Relacje międzyludzkie
(589)
Śledztwo i dochodzenie
(526)
Historia
(506)
Magia
(480)
Sensacja
(474)
Zwierzęta
(452)
Zabójstwo
(450)
Film fabularny
(426)
Biografie
(424)
Literatura niemiecka
(396)
Nastolatki
(393)
Polska
(387)
Dzieci
(381)
Rodzeństwo
(364)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(352)
Powieść historyczna
(350)
Powieść młodzieżowa angielska
(346)
Literatura francuska
(340)
Opowiadanie dziecięce polskie
(331)
Dziewczęta
(306)
Poezja polska
(296)
Policjanci
(283)
Książka mówiona
(274)
Trudne sytuacje życiowe
(259)
Żydzi
(241)
Powieść obyczajowa angielska
(237)
Sekrety rodzinne
(236)
Uczniowie
(234)
Uczucia
(234)
Psy
(233)
Literatura polska -- 20 w.
(230)
Małżeństwo
(226)
Sport
(225)
Powieść obyczajowa amerykańska
(224)
Ludzie a zwierzęta
(221)
Thriller
(216)
Podróże
(215)
Życie codzienne
(212)
Kryminał
(209)
Fantastyka
(205)
Powieść przygodowa polska
(201)
Poezja dziecięca polska
(195)
Władcy
(193)
Osoby zaginione
(191)
Polityka
(191)
Relacja romantyczna
(190)
Przestępczość zorganizowana
(187)
Romans
(185)
Wakacje
(185)
Powieść historyczna polska
(184)
Koty
(176)
Poszukiwania zaginionych
(176)
Boże Narodzenie
(172)
Kultura
(172)
Wybory życiowe
(168)
Matki i córki
(164)
Dziennikarze
(162)
Miłość DBN
(161)
Literatura norweska
(158)
ekonomia
(158)
Powieść psychologiczna
(156)
Powieść dziecięca polska
(152)
literatura polska
(152)
Literatura włoska
(149)
Uprowadzenie
(148)
Pisarze polscy
(144)
Poezja
(144)
Zakochanie
(144)
Inwestycje
(143)
Miejska Biblioteka Publiczna im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego (Sokołów Podlaski)
(143)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(142)
Zemsta
(142)
Walka dobra ze złem
(138)
Dziadkowie i wnuki
(135)
Ojcowie i córki
(135)
Arystokracja
(134)
językoznawstwo
(134)
Aktorzy polscy
(133)
literatura
(132)
Film polski
(131)
Język polski
(131)
Polacy za granicą
(131)
Seryjni zabójcy
(131)
Literatura amerykańska -- 21 w.
(129)
Pomaganie
(129)
Powieść obyczajowa niemiecka
(129)
Literatura
(125)
Odwaga
(125)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka dostarcza informacji praktycznych, połączonych z ogólnym spojrzeniem na przyszłość mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Publikacja poświęcona jest tematyce e-biznesu, jego podstawowym problemom, modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(OnePress Exclusive)
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji. Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy. Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję. O autorze Marcin Żukowski - cyfrowy tubylec, account manager w agencji interaktywnej Mint Media, gdzie opiekuje się kluczowymi klientami. Aktywny działacz IAB Polska, autor artykułów branżowych. Występuje na konferencjach i szkoleniach. Wykłada na Uczelni Łazarskiego. Założył fundację Cyfrowi Tubylcy. Przez pięć lat prowadził Stowarzyszenie MłodaRP, aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Pisze, komentuje i doradza w zakresie e-marketingu mediom, firmom i instytucjom. "Nazywam siebie cyfrowym tubylcem, a więc gościem, który żyje w symbiozie z nowymi mediami i technologiami. Staram się utrzymywać równowagę w tym cyfrowym świecie. Na co dzień zajmuję się marketingiem internetowym, szczególnie mediami społecznościowymi. Doradzam firmom i instytucjom. Regularnie prowadzę szkolenia, a także jestem konsultantem w projektach marketingowych. Jestem wykładowcą Uczelni Łazarskiego. Mam za sobą kilka lat pracy w agencji interaktywnej i współpracę z dużymi markami m.in. PKO Bankiem Polskim, Unilever, Medicover czy Maspex. Jestem autorem dwóch bestsellerów - „Twoja firma w social mediach” oraz „Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego”. Przez pięć lat prowadziłem Stowarzyszenie MłodaRP aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Piszę, komentuję i doradzam w zakresie marketingu i komunikacji mediom, firmom i instytucjom. A poza tym jestem mężem i ojcem (bardzo polecam)"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej