Marketing terytorialny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Artykuły
(2)
Książki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia
(2)
Autor
Brańka Sebastian
(1)
Ostromecka Jadwiga (1959- )
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Wolska Ewelina
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Ekonomiści
(1)
Młodzież
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Literatura polska
(4201)
Powieść społeczno-obyczajowa
(2194)
Literatura amerykańska
(1555)
Literatura angielska
(1201)
Przyjaźń
(1039)
Marketing terytorialny
(-)
Kobieta
(1019)
Rodzina
(879)
Miłość
(809)
Powieść młodzieżowa polska
(800)
Tajemnica
(671)
Powieść obyczajowa polska
(641)
II wojna światowa (1939-1945)
(606)
Relacje międzyludzkie
(589)
Śledztwo i dochodzenie
(533)
Historia
(506)
Magia
(481)
Sensacja
(474)
Zwierzęta
(452)
Zabójstwo
(451)
Film fabularny
(426)
Biografie
(424)
Literatura niemiecka
(396)
Nastolatki
(394)
Polska
(387)
Dzieci
(381)
Rodzeństwo
(366)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(352)
Powieść historyczna
(350)
Powieść młodzieżowa angielska
(346)
Literatura francuska
(340)
Opowiadanie dziecięce polskie
(331)
Dziewczęta
(310)
Poezja polska
(296)
Policjanci
(283)
Książka mówiona
(274)
Trudne sytuacje życiowe
(259)
Żydzi
(242)
Powieść obyczajowa angielska
(237)
Sekrety rodzinne
(236)
Psy
(234)
Uczniowie
(234)
Uczucia
(234)
Literatura polska -- 20 w.
(230)
Małżeństwo
(226)
Sport
(225)
Ludzie a zwierzęta
(224)
Powieść obyczajowa amerykańska
(224)
Podróże
(216)
Thriller
(216)
Życie codzienne
(213)
Kryminał
(209)
Fantastyka
(205)
Powieść przygodowa polska
(201)
Poezja dziecięca polska
(195)
Władcy
(193)
Osoby zaginione
(191)
Polityka
(191)
Relacja romantyczna
(190)
Przestępczość zorganizowana
(187)
Romans
(185)
Wakacje
(185)
Powieść historyczna polska
(184)
Koty
(181)
Poszukiwania zaginionych
(176)
Boże Narodzenie
(172)
Kultura
(172)
Wybory życiowe
(168)
Matki i córki
(165)
Dziennikarze
(162)
Miłość DBN
(161)
Literatura norweska
(158)
ekonomia
(158)
Powieść psychologiczna
(156)
Powieść dziecięca polska
(152)
literatura polska
(152)
Uprowadzenie
(150)
Literatura włoska
(149)
Pisarze polscy
(145)
Poezja
(144)
Zakochanie
(144)
Inwestycje
(143)
Miejska Biblioteka Publiczna im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego (Sokołów Podlaski)
(143)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(142)
Zemsta
(142)
Walka dobra ze złem
(138)
Ojcowie i córki
(137)
Dziadkowie i wnuki
(135)
Arystokracja
(134)
językoznawstwo
(134)
Aktorzy polscy
(133)
literatura
(132)
Film polski
(131)
Język polski
(131)
Polacy za granicą
(131)
Seryjni zabójcy
(131)
Literatura amerykańska -- 21 w.
(129)
Pomaganie
(129)
Powieść obyczajowa niemiecka
(129)
Literatura
(125)
Odwaga
(125)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma regionalnego i lokalnego
(2)
Artykuł z gazety
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Hobby i czas wolny
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na okładce: Książka w sposób kompleksowy przedstawia pojęcie aktywności promocyjnej miast, ukazując doświadczenie największych miast Polski w tym zakresie.
Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a także obowiązujących aktów prawnych w publikacji pokazano, że promocja jest głównym obszarem aktywności marketingowej miasta. W pracy zaproponowano ponadto definicję aktywności promocyjnej miasta, uwzględniającą wieloaspektowość tego pojęcia. W dalszej kolejności zwrócono uwagę na ograniczoność dostępnych danych wtórnych pozwalających na syntetyczny pomiar aktywności promocyjnej polskich miast. W części metodycznej pracy przedstawione zostały założenia oraz przebieg badań, które umożliwiły pozyskanie informacji od 51 spośród 59 miast wytypowanych do badań. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
"4M" po raz siódmy / J.O. // Wieści Sokołowskie. - 2017, nr 29, s. 5. - 2017.
Dokument nadrzędny: Wieści Sokołowskie.
W niedziele 27 sierpnia juz po raz siódmy odbyła sie plenerowa impreza "4 M czyli mąka, mleko, mięso, miód"- wspólny projekt promocyjno-kulturalny Stowarzyszenia "Lokalna Grupa Działania Tygiel Doliny Bugu" oraz lokalnych przedsiębiorców.
Książka
W koszyku
"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
"4M" już po raz ósmy / Ewelina Wolska. // Wieści Sokołowskie. - 2018, nr 31, s. 7. - 2018.
Dokument nadrzędny: Wieści Sokołowskie.
W niedziele 26 sierpnia 2018r. już po raz siódmy odbyła się plenerowa impreza "4 M czyli mąka, mleko, mięso, miód"- wspólny projekt promocyjno-kulturalny Stowarzyszenia "Lokalna Grupa Działania Tygiel Doliny Bugu" oraz lokalnych przedsiębiorców.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej