Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(24)
Forma i typ
Książki
(22)
Audiobooki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka główna
(18)
Czytelnia
(4)
Zbiory Specjalne
(2)
Autor
Garbarski Lechosław
(4)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Altkorn Jerzy
(1)
Armstrong Gary
(1)
Baran Radosław
(1)
Beier Frederick
(1)
Christoper Martin
(1)
Ciszewski Marcin (1963- )
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fudała Maria
(1)
Gallagher Richard
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gołembska Elżbieta
(1)
Kall Jacek
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Kartajaya Hermawan (1947-)
(1)
Kotler Philip
(1)
Kramer Teodor
(1)
Krawczyk Stanisław
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Malinowska-Parzydło Joanna
(1)
Markowski Włodzimierz J
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nickels William G
(1)
Peck Helen
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Rutkowski Ireneusz
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Schröder Harry
(1)
Warbook
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Wrzosek Wojciech
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Ślusarczyk Mariusz
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Ekonomiści
(1)
Młodzież
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Literatura polska
(4201)
Powieść społeczno-obyczajowa
(2194)
Literatura amerykańska
(1554)
Literatura angielska
(1201)
Przyjaźń
(1039)
Marketing
(-)
Kobieta
(1019)
Rodzina
(876)
Miłość
(809)
Powieść młodzieżowa polska
(800)
Tajemnica
(671)
Powieść obyczajowa polska
(641)
II wojna światowa (1939-1945)
(604)
Relacje międzyludzkie
(589)
Śledztwo i dochodzenie
(525)
Historia
(506)
Magia
(480)
Sensacja
(474)
Zwierzęta
(452)
Zabójstwo
(449)
Film fabularny
(426)
Biografie
(424)
Literatura niemiecka
(396)
Nastolatki
(393)
Polska
(387)
Dzieci
(381)
Rodzeństwo
(364)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(352)
Powieść historyczna
(350)
Powieść młodzieżowa angielska
(346)
Literatura francuska
(340)
Opowiadanie dziecięce polskie
(331)
Dziewczęta
(306)
Poezja polska
(296)
Policjanci
(283)
Książka mówiona
(274)
Trudne sytuacje życiowe
(259)
Żydzi
(240)
Powieść obyczajowa angielska
(237)
Sekrety rodzinne
(236)
Uczniowie
(234)
Uczucia
(234)
Psy
(233)
Literatura polska -- 20 w.
(230)
Małżeństwo
(226)
Sport
(225)
Powieść obyczajowa amerykańska
(224)
Ludzie a zwierzęta
(221)
Podróże
(215)
Thriller
(215)
Życie codzienne
(211)
Kryminał
(209)
Fantastyka
(205)
Powieść przygodowa polska
(201)
Poezja dziecięca polska
(195)
Władcy
(193)
Osoby zaginione
(191)
Polityka
(190)
Relacja romantyczna
(190)
Przestępczość zorganizowana
(186)
Romans
(185)
Wakacje
(185)
Powieść historyczna polska
(184)
Koty
(176)
Poszukiwania zaginionych
(176)
Boże Narodzenie
(172)
Kultura
(172)
Wybory życiowe
(168)
Matki i córki
(164)
Dziennikarze
(161)
Miłość DBN
(161)
Literatura norweska
(158)
ekonomia
(158)
Powieść psychologiczna
(156)
Powieść dziecięca polska
(152)
literatura polska
(152)
Literatura włoska
(149)
Uprowadzenie
(148)
Pisarze polscy
(144)
Poezja
(144)
Zakochanie
(144)
Inwestycje
(143)
Miejska Biblioteka Publiczna im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego (Sokołów Podlaski)
(143)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(142)
Zemsta
(142)
Walka dobra ze złem
(138)
Dziadkowie i wnuki
(135)
Ojcowie i córki
(135)
Arystokracja
(134)
językoznawstwo
(134)
Aktorzy polscy
(133)
literatura
(132)
Film polski
(131)
Język polski
(131)
Seryjni zabójcy
(131)
Polacy za granicą
(130)
Literatura amerykańska -- 21 w.
(129)
Pomaganie
(129)
Powieść obyczajowa niemiecka
(129)
Literatura
(125)
Odwaga
(125)
Temat: miejsce
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Podręczniki akademickie
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
24 wyniki Filtruj
Pozostałe zbiory
W koszyku
Indeksy.
Hasła dotyczące : pojęć i znaczeń marketingu, marketingowego otoczenia przedsiębiorstwa, identyfikacji rynków docelowych, metod i technik badań rynku, zachowań konsumentów, produktu, cen, dystrybucji, promocji, zarządzania marketingowego, handlu detalicznego i hurtowego, marketingu usług i organizacji niezyskowych, marketingu międzynarodowego w językach polkim i angielskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W ksiażce omówiono miedzy innymi: - sposoby podejscia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie róznorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i okreslonych segmentów rynku, - role uslug w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - wspólczesne narzedzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udzialem klientów, internetowe kanaly wideo, spolecznosci internetowe i portale spolecznosciowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, - koncepcje marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjalisci do spraw marketingu zachecaja klientów do aktywnosci i udzielania informacji zwrotnej, ksztaltowania nowych produktów i wspóltworzenia przeslania marki, - najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, - koncepcje marketingu zrównowazonego, polegajacego na prowadzeniu dzialan odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski uklad tresci podrecznika, jego ciekawa forma i wiele odniesien do praktyk znanych firm sa pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalaja na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
Nowy rynek, budowanie relacji z klientem, tworzenie wartości dla klienta, konkurencja oparta na czasie, łańcuchy dostaw zorientowane na popyt, zarządzanie logistyką marketingową, obsługa klienta globalnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor bestsellerów / Marcin Ciszewski. - Warszawa : Warbook , 2019. - 345 [1] strona ; 21 cm.
Historia mężczyzny, który w nadmiarze wszystkiego odkrywa brak najważniejszego. Bogaty, uwielbiany przez czytelników. Przystojny, pożądany przez kobiety. Jerzy Grobicki. Autor bestsellerów. Ma talent, ma warsztat, ma wszystko. Gdy w przerwie między erotycznymi przygodami rozważa zgodę na publikację swoich książek w Chinach i negocjuje kontrakty na kolejne seriale dla światowej telewizji,nagle musi zmierzyć się z myślą, że jest... śmiertelny. To opowieść o dojrzewaniu, odpowiedzialności, stawaniu się mężczyzną, a przede wszystkim o kobietach, bez których każdy facet pozostaje chłopcem. Prawdziwy hołd dla kobiet autorstwa Marcina Ciszewskiego.[lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Audyt marketingowy / Wioleta Dryl. - Warszawa : CeDeWu, 2010. - 222 s. : il. ; 24 cm.
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia działania, to orientacja przedsiębiorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, ale również, a nawet przede wszystkim na klienta, jego potrzeby, pragnienia. Próba zupełnego wyizolowania działań marketingowych od pozostałych dziedzin działalności organizacji jest z góry skazana na porażkę. Czy w związku z tym jednoznaczne wskazanie efektów inwestycji marketingowych również nie jest możliwe? Teoria dostarcza praktykom gospodarczym bardzo szerokiego instrumentarium z zakresu kontroli marketingowej. Zasadniczą wadą tychże narzędzi jest jednak wycinkowe, fragmentaryczne traktowanie działań podejmowanych w zakresie marketingu. Żadne spośród dostępnych do niedawna narzędzi kontroli nie traktuje działalności marketingowej, zwłaszcza jej efektów, jako złożonego problemu, wymagającego kompleksowego podejścia. Istnieje jednak narzędzie, które umożliwia dokonanie wszechstronnej, kompleksowej analizy działalności marketingowej. Jest to audyt marketingowy. Książka dostarcza wiedzę niezbędną do efektywnego stosowania audytu marketingowego. Zawiera m.in. analizę: - obszarów działalności organizacji podlegających audytowi, - metod i narzędzi stosowanych w audycie, - miejsca audytu marketingowego w systemie kontroli marketingowej oraz pośród innych rodzajów audytu, - relacji między kontrolą, controllingiem i audytem marketingowym, - stopnia wykorzystania audytu jako narzędzia kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach. [ z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Mała firma to takie proste / Richard Gallagher. - Kraków : SIGNUM, 1992. - 202, [2] s. ; 20 cm.
(Wprowadzenie do Biznesu)
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - wyd. 2 rozszerzone. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 183, [1] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Istota logistyki.Podstawowe pojęcia.Produkt logistystyczny.Sterowanie zapasami.Magazynowanie i obsługa zapasów.Transport w logistyce.Przestrzenna konfiguracja sieci logistycznej.Informatyzacja zarządzania logistycznego.Zarządzanie logistyczne w produkcji. Logistyka w dystrybucji.Zarządzanie logistyczne usługami.Eurologistyka.Logistyka globalna.Logistyka miejska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 200 s. ; 20cm.
(Marketing bez tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
Miejsce logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Zarządzanie logistyczne w przedsiębiorstwie Logistyka w planowaniu marketingowym.Zarządzanie procesem dystrybucji.Logistyka w marketingu zakupów. Zapasy w procesach logistycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jesteś marką : jak odnieść sukces i pozostać sobą [Audiobook] / Joanna Malinowska-Parzydło. - Gliwice : Helion, 2018. - 1 płyta audio (CD) (7 godz. 47 min. 17 s) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Twój najcenniejszy kapitał. Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować. Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych — jesteś postrzegany jako człowiek rzetelny i spójny czy jako wątpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywołujesz niepokój? Czego jesteś obietnicą?? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? Możliwe, że Twoja samoocena jako „jaguara” biznesu rozmija się z krążącą o Tobie opinią „wybrakowanego trabanta”. Innymi słowy: czy wiesz, jaką jesteś marką? Nie oburzaj się. Reputację każdy ma. Jakąś. I to „jakąś” czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest. Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. Zarządzaj swoją reputacją i swoją marką równie skutecznie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zbiory Specjalne Por. (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
Stan prawny na dzień 01.09.94 i 01.02.1998
VAT - podatek od towarów i usług; podatek dochodowy ; pracownicy; rozliczenia przez Urząd Skarbowy (kontrola, metody rozliczania); przepisy prawnestan prawny na dzień 1.02.1998r
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego: proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego*?cele i strategie marketingowe*wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej*planowanie sprzedaży oraz cen*zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy*zarządzanie relacjami z klientami*typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania*sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego.Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału. Adresaci:Plany marketingowe to zarówno doskonałe kompendium wiedzy dla menedżerów i wszystkich praktyków marketingu, jak i świetny podręcznik dla studentów marketingu. [ z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej