Informatyka i technologie informacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(45)
Forma i typ
Książki
(39)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Poradniki i przewodniki
(5)
Artykuły
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(37)
wypożyczone
(4)
Placówka
Biblioteka główna
(2)
Oddział dla Dzieci
(3)
Czytelnia
(35)
Zbiory Specjalne
(1)
Autor
Klekot Agnieszka
(3)
Klekot Tomasz
(3)
Cieślak Piotr
(2)
Kelby Scott
(2)
Rajca Piotr (1970- )
(2)
Andrzejewski Roman
(1)
Arabas Piotr
(1)
Bers Marina Umaschi
(1)
Bott Ed
(1)
Bąk Adam
(1)
Błaszczak Agnieszka (tłumacz)
(1)
Carr Nicholas G. (1959- )
(1)
Chavez Conrad
(1)
Coldwind Gynvael
(1)
Cormen Thomas H
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Dewis Glyn (1971- )
(1)
Duckett Jon
(1)
Dukaj Jacek (1974- )
(1)
Dynia Piotr
(1)
Dąbkowska-Kowalik Małgorzata
(1)
Farbaniec Dawid
(1)
Faulkner Andrew
(1)
Frelik Grzegorz
(1)
Fry Hannah (1984- )
(1)
Gajda Włodzimierz
(1)
Gomoliński Piotr
(1)
Gąsiorek Damian
(1)
Janczak Mariusz
(1)
Januszko-Szakiel Aneta
(1)
Jaskulski Andrzej
(1)
Jurczyk Mateusz (programista)
(1)
Kaczanowska Katarzyna (informatyka)
(1)
Kamola Mariusz
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Keeling Michael
(1)
Kozioł Marcin (1977- )
(1)
Kończak Sebastian
(1)
Kraska Marcin
(1)
Król Marta (1977- )
(1)
Kądzielawski Grzegorz
(1)
Lesk Arthur M
(1)
Mamrot Szymon
(1)
Marciszewska Paulina
(1)
Maćkowiak Maciej (ilustrator)
(1)
Morawiec Barbara Maria
(1)
Musielak Sebastian (1970- )
(1)
Pilch Piotr
(1)
Prasal Artur
(1)
Pudełko Marek (1974- )
(1)
Pyrchla Andrzej
(1)
Płoski Zdzisław
(1)
Regel Wiesława
(1)
Regner Marek
(1)
Resnick Mitchel
(1)
Rogulska Magdalena (informatyk)
(1)
Rogulski Mariusz
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Ross Jacek
(1)
Ross Ksawery
(1)
Ruciński Andrzej
(1)
Rudnicki Tadeusz (ekonomia)
(1)
Siechert Carl
(1)
Smyczek Marek
(1)
Stachowicz Magdalena
(1)
Stinson Craig (1943- )
(1)
Terczyński Szymon
(1)
Tomasiewicz Jacek
(1)
Turczyński Krzysztof
(1)
Wagemann Mateusz
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Witkowski Błażej
(1)
Wnęk Michał
(1)
Wood Brian
(1)
Wrotek Witold
(1)
Wyszomierska Klaudia
(1)
Zajda Michał (1985- )
(1)
Zatorska Joanna
(1)
Żarowska-Mazur Alicja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(37)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(42)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(44)
nieznany (1 0)
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(3)
Dzieci
(3)
Szkoły zawodowe
(3)
Technikum
(3)
14-17 lat
(2)
6-8 lat
(2)
Dorośli
(2)
Młodzież
(2)
18+
(1)
Adwokaci
(1)
Doradcy podatkowi
(1)
Ekonomiści
(1)
Graficy komputerowi
(1)
Księgowi
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Programiści
(1)
Radcy prawni
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Sędziowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura brytyjska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Programy graficzne
(7)
Internet
(4)
Photoshop
(4)
Projektowanie stron WWW
(4)
Edytory zdjęć
(3)
Komputery
(3)
Obróbka zdjęć cyfrowych
(3)
Programowanie (informatyka)
(3)
Algorytmy
(2)
Arkusz kalkulacyjny
(2)
Baza danych
(2)
Blockchain
(2)
GIMP
(2)
Grafika komputerowa
(2)
Język skryptów
(2)
Kryptowaluta
(2)
Retusz fotograficzny
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Systemy operacyjne
(2)
Szkolnictwo
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Windows 10
(2)
Wyposażenie szkół
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Analiza danych
(1)
Architektura oprogramowania
(1)
Archiwa cyfrowe
(1)
Archiwistyka
(1)
AutoCAD
(1)
BIOS (informatyka)
(1)
Biblioteki cyfrowe
(1)
Bioinformatyka
(1)
Boiska
(1)
Boiska szkolne
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Czytelnictwo
(1)
Digitalizacja
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Dotacje unijne
(1)
Drukarka 3D
(1)
Drukowanie 3D
(1)
E-lerning
(1)
Efekty specjalne
(1)
Eksperci pytają Młodych
(1)
Excel
(1)
Fotografia cyfrowa
(1)
Fotomontaż
(1)
Grafy
(1)
Gry komputerowe
(1)
Hakerzy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
I Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie (Sokołów Podlaski)
(1)
Illustrator (program graficzny)
(1)
Języki programowania
(1)
Kaskadowe arkusze stylów
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konkursy i festiwale naukowe
(1)
Laptop
(1)
Media społecznościowe
(1)
Minikomputery i mikrokomputery
(1)
Modele matematyczne
(1)
Modernizacja
(1)
Mózg
(1)
Młynik, Władysław (2020- )
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Ogólnopolski Konkurs STEM
(1)
Pieniądz
(1)
Pismo
(1)
Politechnika Warszawska
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Postęp techniczny
(1)
Prawo
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo finansowe
(1)
Programy komputerowe
(1)
Projektowanie
(1)
Projektowanie graficzne
(1)
Projektowanie wspomagane komputerowo
(1)
Projekty unijne
(1)
Przetwarzanie obrazów
(1)
Przybory szkolne
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Scratch
(1)
Statystyka
(1)
Strony WWW
(1)
System wartości
(1)
Szkoła Podstawowa w Kosowie Lackim
(1)
Szkoła Podstawowa w Repkach
(1)
Szkoła Podstawowa w Sabniach
(1)
Szyfry
(1)
Technika
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Uczucia
(1)
Umysł
(1)
Unity (informatyka)
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Wojna cybernetyczna
(1)
Temat: dzieło
Projekt Edukacyjny Politechniki Warszawskiej Science, Technology, Engineering, Mathematics
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Sokołów Podlaski (woj. mazowieckie)
(2)
Gmina Kosów Lacki (woj. mazowieckie, pow. sokołowski)
(1)
Gmina Sterdyń (woj. mazowieckie, pow. sokołowski)
(1)
Jabłonna Lacka (woj. mazowieckie, pow. sokołowski)
(1)
Kosów Lacki (woj. mazowieckie, pow. sokołowski)
(1)
Repki (woj. mazowieckie, pow. sokołowski)
(1)
Sabnie (woj. mazowieckie, pow. sokołowski)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(15)
Poradnik
(11)
Opracowanie
(8)
Artykuł z czasopisma regionalnego i lokalnego
(4)
Artykuł z gazety
(4)
Publikacja bogato ilustrowana
(4)
Antologia
(1)
Esej
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki dla dzieci
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1238)
Kultura i sztuka
(444)
Edukacja i pedagogika
(434)
Hobby i czas wolny
(252)
Medycyna i zdrowie
(246)
Informatyka i technologie informacyjne
(45)
Literaturoznawstwo
(230)
Socjologia i społeczeństwo
(212)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(151)
Biologia
(151)
Psychologia
(144)
Kultura fizyczna i sport
(141)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(138)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(129)
Podróże i turystyka
(122)
Religia i duchowość
(120)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(99)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(85)
Geografia i nauki o Ziemi
(82)
Kulinaria
(77)
Rozwój osobisty
(77)
Etnologia i antropologia kulturowa
(64)
Językoznawstwo
(55)
Inżynieria i technika
(54)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(46)
Architektura i budownictwo
(42)
Ochrona środowiska
(40)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(35)
Transport i logistyka
(34)
Fizyka i astronomia
(31)
Nauka i badania
(28)
Styl życia, moda i uroda
(27)
Zarządzanie i marketing
(24)
Media i komunikacja społeczna
(22)
Filozofia i etyka
(21)
Matematyka
(20)
Rolnictwo i leśnictwo
(20)
Archeologia
(12)
Dom i ogród
(12)
Praca, kariera, pieniądze
(11)
Chemia
(10)
Filozofia i etyka DBN
(3)
Kultura fizyczna i Sport
(2)
Autobiografia
(1)
Edukacja i pedagogika DBN
(1)
Historia n
(1)
Językoznawsto
(1)
Kultura i Sztuka
(1)
Literaturoznawsto
(1)
Literaturoznawstwo DBN
(1)
Medycyna
(1)
Medycyna i zdowie
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Prawo i systemy prawne
(1)
Religia
(1)
Thriller
(1)
45 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
U góry okładki nazwa wydawcy wersji oryginalnej.
Adobe Photoshop jest niemal wszechmocnym narzędziem pracy dla fotografów. Jest też wyjątkowo skomplikowany, a to z kolei jest przyczyną sporych problemów, które trudno rozwiązać nawet starym wyjadaczom. Starasz się sprawnie ukończyć ciekawy projekt, a tu nagle nie możesz znaleźć potrzebnej funkcji czy uzyskać dostępu do wybranego efektu. Przeszukujesz kolejne fragmenty rozbudowanego interfejsu, końca nie widać, a czas upływa... Brzmi znajomo? Jeśli tak, to właśnie znalazłeś przewodnik, który usprawni Twoją pracę! Działa tak: jeśli będziesz chciał szybko rozwiązać konkretny problem, zajrzysz do odpowiedniego rozdziału i wyszukasz interesujące zagadnienie. I to wszystko. Właśnie w taki prosty sposób, szybko i konkretnie, dowiesz się, jaki przycisk kliknąć, jaką opcję wybrać i w jakiej sytuacji należy to zrobić. Najprawdopodobniej jednorazowo będziesz brać tę książkę do ręki na jakąś minutę — to wystarczy, by rozwiązać większość problemów. Innymi słowy, jeśli pracujesz z Photoshopem, miej ten poradnik przy sobie. W tej książce znajdziesz wiele cennych wskazówek dotyczących: posługiwania się interfejsem Photoshopa i dostosowywania go do swoich potrzeb profesjonalnego wykorzystywania modułu Camera Raw pracy z warstwami różnych technik korekty zdjęć edycji klipów wideo i dodawania do nich efektów specjalnych ...i wiele innych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reforma 2017.
W publikacji zamieszczono: podstawowe pojęcia, algorytmy i ich klasyfikacja, język C++, instrukcje sterujące, funkcje, tablice, łańcuchy, wskaźniki, operacje na plikach, programowanie obiektowe, projektowanie programów. Wiadomości teoretyczne wsparto licznymi przykładami, ćwiczeniami, zrzutami ekranowymi i ilustracjami wskazującymi sposoby ich praktycznego zastosowania. [livro.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reforma 2017.
Przedstawiono tu takie zagadnienia, jak: projektowanie stron WWW, tworzenie stron internetowych w języku HTML, kaskadowe arkusze stylów CSS, skrypty po stronie klienta - JavaScript, grafika na stronach internetowych, multimedia na stronach internetowych, edytory spełniające funkcje WYSIWYG, projektowanie stron internetowych, testowanie i optymalizacja stron internetowych, systemy zarządzania treścią CMS). Wiadomości teoretyczne wsparto licznymi przykładami, ćwiczeniami zrzutami ekranowymi i ilustracjami wskazującymi sposoby ich praktycznego zastosowania.[empik.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reforma 2017.
Przedstawiono tu takie zagadnienia, jak: teoria baz danych, projektowanie baz danych, lokalny system zarządzania bazą danych MS Access, pakiet serwerowy XAMPP, SQL – strukturalny język zapytań, skrypty po stronie serwera - PHP. Wiadomości teoretyczne wsparto licznymi przykładami, ćwiczeniami zrzutami ekranowymi i ilustracjami wskazującymi sposoby ich praktycznego zastosowania. [empik.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Photoshop dla e-commerce i social media / Sebastian Kończak. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2015. - 239, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 24 cm + 1 dysk optyczny (DVD).
Jeśli jesteś pracownikiem działu marketingu, właścicielem sklepu internetowego, blogerem czy osobą prowadzącą fanpage na portalach społecznościowych, dobrze wiesz, że aby zainteresować sobą potencjalnego konsumenta, trzeba koniecznie użyć dobrej, przyciągającej oko fotografii lub grafiki. Jeśli brakuje Ci wiedzy i narzędzi, a wizualizacje, infografiki i zdjęcia, które umieszczasz w sieci, nie przynoszą pożądanych efektów, zajrzyj do tej książki! Oto pierwszy na polskim rynku podręcznik o wykorzystaniu najpopularniejszego programu graficznego na świecie - Photoshopa - w działalności e-commerce i social media. Ponieważ e-handel i media społecznościowe wykorzystują zlepek technologii, umiejętności i doświadczeń z różnych branż, w tej książce Photoshop i zadania w nim wykonywane przeplatają się z poradami dotyczącymi właściwej i skutecznej promocji online. źródło opisu: helion.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Docent pięć procent i... Szalona historia komputerów / Marcin Kozioł. - Warszawa : Prószyński Media, 2017. - 159, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 29 cm.
Historię komputerów opowiadają Docent Pięć Procent oraz pies (?es). Obaj dali się „wessać” i z wnętrza komputera („sieci komputerowej”) przedstawiają nie tylko dzieje komputerów, ale też… gier, internetu itd. „Bo jak się jest w środku komputera - wie się o nim wszystko”. Nieco szalona forma graficzna nawiązuje stylistycznie zarówno do bardzo popularnego Minecrafta, jak i wielu gier mobilnych, które wykorzystują modną teraz „kanciastą” oprawę. Jednocześnie jest to bezpośrednie nawiązanie do historii 8-bitowych komputerów, z którymi sentymentalnie związane jest całe pokolenie 30/40-letnich tatusiów oraz 50/60-letnich dziadków. Zarówno forma graficzna, jak i sposób narracji są na tyle uniwersalne, że z pewnością urzekną nie tylko sześciolatków, ale i dorosłych czytelników tej książki Niezwykle lekka, ale bardzo rzetelna, jeśli chodzi o wiedzę, i fachowo skonsultowana opowieść „Szalona historia komputerów” może być wykorzystywana w różnorodnych działaniach edukacyjnych, m.in. w szkole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do bioinformatyki / Arthur Lesk ; [tłumaczenie Agnieszka Błaszczak, Grzegorz Frelik]. - Warszawa : PWN, copyright 2020. - XVIII, [4], 425, [1] strona : ilustracje, mapa, wykresy ; 25 cm.
Wydanie 5. odnosi się do oryginału.
Książka Wprowadzenie do bioinformatyki skierowana jest do studentów jak również praktykujących naukowców, którzy potrzebują zaznajomić się z dostępem do archiwów danych (i to nie tylko tych na temat genomów i białek), poznać jak wykorzystywać narzędzie służące do pracy z tymi archiwami oraz znaleźć odpowiedź na wszelkiego rozdzaju pytania związane z tymi danymi i narzędziami. [pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Na debacie w Pałacu Prezydenckim / Paulina Marciszewska. // Wieści Sokołowskie. - 2017, nr 41, s. 9. - 2017.
Dokument nadrzędny: Wieści Sokołowskie.
24 listopada 2017r. grupa uczniów z Zespołu Szkół Salezjańskich wraz z opiekunami została zaproszona do Pałacu Prezydenckiego do wzięcia udziału w Debacie pt. "STOP dla hejtu w Internecie". Było to już trzecie spotkanie młodych z ekspertami pod hasłem "Eksperci pytają Młodych", zainicjowanego przez Małżonkę Prezydenta RP Agatę Kornhauser-Dudę.
Książka
W koszyku
Biblioteki cyfrowe: tworzenie, zarządzanie, odbiór / Barbara Maria Morawiec. - Gliwice : Helion, 2016. - 174, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
W książce znajdziemy informacje na temat funkcjonowania konkretnych bibliotek cyfrowych oraz tego jak realizuja one swoja podstawową funkcje udostepniania zbiorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja przeznaczona jest dla ludzi poszukujących informacji na temat możliwości i sposobu załatwiania spraw z wykorzystaniem Internetu. Z książki można dowiedzieć się jakie są wymogi formalne wzorów dokumentów elektronicznych, jak uwierzytelniać składane pisma, jaka jest specyfika komunikacji elektronicznej poszczególnych branż i sektorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawdziwa historia Internetu / Marek Pudełko. - Wydanie 3 rozszerzone. - Piekary Śląskie : Itstart Wydawnictwo Informatyczne, 2017. - 431 stron : ilustracje, fotografie, portrety, wykresy ; 24 cm.
Książka jest obszernym źródłem wiedzy o Internecie i jego ewolucji. Z treści książki poznajemy ojców Internetu, dowiemy się jak powstały pierwsze sieci i jak się rozwijają do dnia dzisiejszego. Znajdziemy tu szczegółowo opisane najważniejsze usługi, protokoły i programy, dzięki którym łatwo i sprawnie wymieniamy pliki, rozmawiamy, dzielimy się wiedzą i przeżyciami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy statystyki w exelu / Wiesława Regel ; redaktor Krzysztof Turczyński. - Wydanie I - 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013 - 88 stron : ilustracje ; 23 cm.
Celem książki jest pomoc w nabyciu umiejętności w zakresie obliczeń statystycznych na bazie znanego i popularnego programu MS Exel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe technologie / Marek Regner autor ; Maciej Maćkowiak ilustrator. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, copyright 2019. - 79, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Jak To Działa?)
Kto wymyślił technologię? Co potrafią aplikacje mobilne? Czy da się zeskanować wszystko? Jeśli nurtują cię podobne pytania, to świetnie trafiłeś! Książka Jak to działa? Nowe technologie zawiera odpowiedzi na kilkadziesiąt pytań dotyczących nowinek technologicznych. W sposób jasny i prosty wyjaśniamy to, co z pozoru skomplikowane. Pomagają w tym zabawne ilustracje. Jak to działa? Nowe technologie to kopalnia odpowiedzi na arcytrudne pytania!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Unity na start! : programowanie dla nastolatków / Jacek Ross, Ksawery Ross. - Gliwice : Helion Edukacja, copyright 2021. - 197, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
Projektuj, twórz, eksperymentuj i... baw się świetnie! Poznaj środowisko Unity Naucz się tworzyć gry Realizuj swoją pasję Unity to popularne środowisko do tworzenia gier komputerowych, które umożliwia szybkie rozpoczęcie pracy nawet zupełnie początkującym użytkownikom. Równocześnie pozwala w krótkim czasie uzyskać ciekawe efekty. Książka Unity. Programowanie dla nastolatków krok po kroku wprowadza w świat tworzenia gier komputerowych i w przystępny sposób przedstawia najważniejsze informacje, które pozwalają rozwinąć skrzydła początkującym game developerom. Jej lektura to także znakomity pretekst do tego, by nauczyć się twórczo spędzać czas z komputerem, i okazja do wspólnych, integrujących rodzinę zajęć. Jeśli masz w sobie pasję prawdziwego gracza i chęć, aby zmierzyć się z wyzwaniem stworzenia własnej gry, ten przewodnik wskaże Ci najlepszą drogę do celu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Buduję swoją pierwszą drukarkę 3D skierowana jest dla osób, które chcą poglądowo zapoznać się z technologiami przyrostowymi, a w szczególności technologią FDM (Fused Deposition Modeling), poznać historię technologii przyrostowych na świecie, a także dowiedzieć się jak można zbudować własną i tanią drukarkę 3D. Nie jest to podręcznik teoretyczny, skupiający się na szczegółowym opisie każdej technologii czy też współczesnej drukarki. Stanowi natomiast pełny, praktyczny przewodnik, opisujący proces budowy i użytkowania drukarek 3D na przykładzie modelu Prusa i3. Zawiera także instrukcję montażu niecodziennego projektu drukarki 3D z odzyskanych, starych napędów CD ROM. Książka ta, to również dowód i przykład jak obecnie wygląda współpraca uczelni wyższej z wybranymi szkołami średnimi (Zespół Szkół Nr1 z Piekar Śląskich oraz Śląskie Techniczne Zakłady Naukowe z Katowic). Współpraca szkół średnich z pracownikami Politechniki Śląskiej to dowód na wspieranie młodych talentów, a owocem tego jest między innymi budowa własnych drukarek, czyli urządzeń mechatronicznych, łączących konstrukcję, napędy i sterowanie. Tematyka związana z drukiem 3D jest jednym z filarów przemysłu 4.0 i coraz więcej firm poszukuje osób, które potrafią drukować modele przestrzenne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Gatunek
Książka zawiera opis podstawowych i najważniejszych technik algorytmicznych i struktur danych. Do każdego tematu wybrano zadania o zróżnicowanym poziomie trudności odpowiednie zarówno dla początkujących, jak i bardziej zaawansowanych uczniów. Książka jest również doskonałym materiałem dydaktycznym dla nauczycieli szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: zbiór najciekawszych efektów wykonanych w programie GIMP wraz z instrukcjami krok po kroku.
Zacznij tworzyć wspaniałe projekty w GIMP-ie! Darmowy program graficzny GIMP jest fantastycznym narzędziem do rysowania i tworzenia projektów - o ile potrafisz właściwie i z pomysłem wykorzystać jego możliwości. Wypracowywanie własnych ciekawych rozwiązań wymaga jednak mnóstwo czasu, a porady i triki proponowane w popularnych internetowych poradnikach nie zapewniają spektakularnych efektów. Jeśli chcesz szybko i bezproblemowo podnieść jakość Twoich prac, a dodatkowo zapewnić sobie sporą porcję praktycznej, przydatnej na co dzień wiedzy, sięgnij po tę książkę. Znajdziesz w niej mnóstwo rzetelnych informacji, których zastosowanie pozwoli Ci wzbudzić zachwyt wśród odbiorców Twoich dzieł. Naucz się postarzać zdjęcia, w sposób kontrolowany przesterowywać ich kolorystykę, wydobywać głębsze barwy i inteligentnie - bez utraty szczegółów - zamieniać zdjęcia na czarno-białe. Zobacz, jak stworzyć ducha i hologram, dodać interesujący cień lub promienie światła, wyeksponować barwne szczegóły na czarno-białym obrazie, uzyskać efekt iluzji lub nieskończoności. Odkryj, co ciekawego można zrobić z portretem: jak przekształcić wujka w zombie albo i w kosmitę, jak zamienić twarze rodziców na rodzinnej fotografii, jak zrobić portret z tekstu. Baw się kolorem i fakturą, korzystaj z warstw i krzywych, renderuj, szkicuj, dorabiaj i zmieniaj. Niesamowite efekty masz na wyciągnięcie ręki!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Natura prawna kryptowaluty / Michał Wnęk. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2023. - XXXVI, 133 strony ; 22 cm.
(Monografie Prawnicze)
Stan prawny na 2022 r. ustalony na podstawie treści książki.
Omówione zostały nie tylko zagadnienia prawne, ale również ekonomiczne oraz historyczne, co daje spójny obraz genezy rozwoju walut wirtualnych i ich gospodarczego znaczenia. Głównym przedmiotem badań Autora jest Bitcoin, jednak odnosi się on również do mniej znanych projektów, tj. np. Ethereum, co wyróżnia publikację na tle innych. Szczegółowo omówiono następujące zagadnienia: geneza rozwoju i gospodarcze znaczenie kryptowalut - ewolucja pieniądza w toku historii; kryptowaluta jako wyraz najnowszych potrzeb obrotu gospodarczego; bitcoin jako pierwsza kryptowaluta; przykłady kryptowalut kolejnej generacji; struktura przedmiotowa kryptowaluty - kryptowaluta jako substrat wartości niematerialnych; kryptowaluta jako substrat wartości materialnych; problematyka prawnej klasyfikacji kryptowaluty; aspekty podmiotowe w konstrukcji kryptowaluty - kryptowaluta jako pieniądz bez emitenta; rola górników w tworzeniu sieci kryptowaluty; problematyka własności; znaczenie technologii blockchain i smart kontraktów w prawnej konstrukcji kryptowaluty - blockchain jako rozproszony rejestr cyfrowy; blockchain jako dokument; smart kontrakt a oświadczenie woli; zawarcie umowy z wykorzystaniem smart kontraktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
AI - Adobe Illustrator CC/CC PL / Brian Wood ; [tłumaczenie Joanna Zatorska]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2015. - XIV, 458 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Oficjalny Podręcznik)
Adobe Illustrator CC to popularny program wykorzystywany do edycji grafiki dla dokumentów drukowanych, projektów multimedialnych i sieci WWW. To doskonałe narzędzie umożliwia tworzenie profesjonalnych projektów zarówno artystom, jak i grafikom czy też twórcom stron WWW. Zanim zaczniesz oceniać efekty swoich prac, poświęć czas na rzetelne opanowanie tego dość złożonego oprogramowania. Książka to oficjalny materiał szkoleniowy firmy Adobe. Podręcznik ten jest niezastąpioną książką zarówno dla początkujących, jak i dla doświadczonych użytkowników programu Illustrator. Podane tu instrukcje, wskazówki i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno najbardziej podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych technik udostępnianych przez najnowszą wersję Illustratora CC (wersja 2015.1). bibliotek CC, symbole dynamiczne, aktywne kształty i wiele innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka w łatwy i przystępny sposób pokaże czytelnikowi jak zaprojektować sieć komputerową, jak wykonać okablowanie komputerowe, jak połączyć urządzenia sieciowe, skonfigurować protokół sieciowy i wiele innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej