Zaburzenia integracji sensorycznej
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka główna
(1)
Czytelnia
(3)
Autor
Skowrońska Emilia
(2)
Delaney Tara
(1)
Kiesling Ulla
(1)
Kuliński Włodzisław
(1)
Orlik Teresa
(1)
Przyrowski Zbigniew
(1)
Zeman Krzysztof (1951- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Rodzice
(2)
6-8 lat
(1)
Dorośli
(1)
Dzieci
(1)
Lekarze
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Literatura polska
(4201)
Powieść społeczno-obyczajowa
(2194)
Literatura amerykańska
(1554)
Literatura angielska
(1201)
Przyjaźń
(1039)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(-)
Kobieta
(1019)
Rodzina
(876)
Miłość
(809)
Powieść młodzieżowa polska
(800)
Tajemnica
(671)
Powieść obyczajowa polska
(641)
II wojna światowa (1939-1945)
(604)
Relacje międzyludzkie
(589)
Śledztwo i dochodzenie
(525)
Historia
(506)
Magia
(480)
Sensacja
(474)
Zwierzęta
(452)
Zabójstwo
(449)
Film fabularny
(426)
Biografie
(424)
Literatura niemiecka
(396)
Nastolatki
(393)
Polska
(387)
Dzieci
(381)
Rodzeństwo
(364)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(352)
Powieść historyczna
(350)
Powieść młodzieżowa angielska
(346)
Literatura francuska
(340)
Opowiadanie dziecięce polskie
(331)
Dziewczęta
(306)
Poezja polska
(296)
Policjanci
(283)
Książka mówiona
(274)
Trudne sytuacje życiowe
(259)
Żydzi
(240)
Powieść obyczajowa angielska
(237)
Sekrety rodzinne
(236)
Uczniowie
(234)
Uczucia
(234)
Psy
(233)
Literatura polska -- 20 w.
(230)
Małżeństwo
(226)
Sport
(225)
Powieść obyczajowa amerykańska
(224)
Ludzie a zwierzęta
(221)
Podróże
(215)
Thriller
(215)
Życie codzienne
(211)
Kryminał
(209)
Fantastyka
(205)
Powieść przygodowa polska
(201)
Poezja dziecięca polska
(195)
Władcy
(193)
Osoby zaginione
(191)
Polityka
(190)
Relacja romantyczna
(190)
Przestępczość zorganizowana
(186)
Romans
(185)
Wakacje
(185)
Powieść historyczna polska
(184)
Koty
(176)
Poszukiwania zaginionych
(176)
Boże Narodzenie
(172)
Kultura
(172)
Wybory życiowe
(168)
Matki i córki
(164)
Dziennikarze
(161)
Miłość DBN
(161)
Literatura norweska
(158)
ekonomia
(158)
Powieść psychologiczna
(156)
Powieść dziecięca polska
(152)
literatura polska
(152)
Literatura włoska
(149)
Uprowadzenie
(148)
Pisarze polscy
(144)
Poezja
(144)
Zakochanie
(144)
Inwestycje
(143)
Miejska Biblioteka Publiczna im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego (Sokołów Podlaski)
(143)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(142)
Zemsta
(142)
Walka dobra ze złem
(138)
Dziadkowie i wnuki
(135)
Ojcowie i córki
(135)
Arystokracja
(134)
językoznawstwo
(134)
Aktorzy polscy
(133)
literatura
(132)
Film polski
(131)
Język polski
(131)
Seryjni zabójcy
(131)
Polacy za granicą
(130)
Literatura amerykańska -- 21 w.
(129)
Pomaganie
(129)
Powieść obyczajowa niemiecka
(129)
Literatura
(125)
Odwaga
(125)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Tytuł oryginalny: 101 games and activities for children with autism, Asperger's and sensory processing disorders
W książce 101 ćwiczeń, gier i zabaw dla dzieci z autyzmem, zespołem Aspergera i zaburzeniami integracji sensorycznej doświadczona terapeutka zajęciowa Tara Delaney podpowiada, jakie rodzaje aktywności sprzyjają rozwojowi dzieci i jak można się uczyć, świetnie się przy tym bawiąc. Zajęcia proponowane w książce zapewnią dziecku rozrywkę oraz prawidłową stymulację ? a wiele z ćwiczeń można wykonywać zarówno w domu, jak i na dworze!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Naucz się rozumieć swoje dziecko i pomóż mu w odzyskaniu równowagi. "Wszyscy różnimy się od siebie nawzajem, każda osoba jest niepowtarzalna. Dialog oznacza, że przez cały czas musimy dopasowywać się do drugiego człowieka, co nie zawsze jest łatwe dla terapeuty. W realizacji tego zadania pomaga nie tylko specjalistyczna wiedza, lecz także intuicja, która została w tej książce świetnie przedstawiona, choć tak trudno uchwycić ją w słowach." dr Inge Flehmig "Dzięki zawartym w niniejszej pracy szczegółowym opisom wizyt dzieci, analizom wyników obserwacji i zastosowanych metod terapeutycznych, wzbogaconych o intuicyjno-empatyczne podejście do problemu danego dziecka, możemy sobie uświadomić, jak ogromnie ważne jest holistyczne podejście do terapii." [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W podręczniku w kompleksowy sposób zostały przedstawione informacje z zakresu fizjoterapii pediatrycznej. Jest to pierwsza tego typu publikacja napisana przez polskich autorów. Najważniejsze schorzenia wieku dziecięcego i młodzieńczego omówiono w działach obejmujących:: neonatologię, neurologię, ortopedię, reumatologię, pulmonologię, kardiologię, onkologię oraz fizykoterapię i balneologię. Autorzy poświęcili również dużo uwagi problemom niepełnosprawności dzieci i młodzieży. Zagadnienia opracowano tak, aby zaprezentować spojrzenie na daną jednostkę chorobową i równolegle na zasady postępowania fizjoterapeutycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Integracja sensoryczna : wprowadzenie do teorii, diagnozy i terapii / Zbigniew Przyrowski. - Warszawa : Empis, [2012]. - 258 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Zbigniew Przyrowski w książce "Integracja sensoryczna. Teoria, diagnoza, terapia" przekazuje wskazówki na temat zaburzeń integracji sensorycznej. Publikacja jest wynikiem lat doświadczeń, które autor spędził w pracy z dziećmi, na czytaniu literatury dotyczącej wybranego zagadnienia, a także na wykładach dla studentów oraz uczestników kursów integracji sensorycznej. Autor książki pokazuje, jakie są założenia teoretyczne metody integracji sensorycznej. Następnie daje wskazówki, które można wykorzystać w praktyce. Dotyczą one badań dzieci, a także prowadzenia terapii. W książce wymienione zostały standardowe objawy zaburzeń integracji sensorycznej dotyczące różnych grup dzieci, zaczynając od wieku niemowlęcego, przez dzieci, które mają specyficzne problemy z nauką, dzieci z ADHD, aż do dzieci ze spektrum autyzmu. Książka jest skierowana do wszystkich zainteresowanych tematyką, szczególnie do terapeutów integracji sensorycznej i specjalistów, którzy pracują z dziećmi i chcą poznać główne założenia metody dotyczącej integracji sensorycznej. Z książki mogą także skorzystać nauczyciele pracujący w szkole i przedszkolu. Książka Zbigniewa Przyrowskiego może również zainteresować rodziców, którzy chcą poszerzyć swoją świadomość na temat tego, jak powinno przebiegać badanie ich dzieci oraz jak powinna być wyposażona sala, w której dziecko zostaje poddane terapii. Mogą się też dowiedzieć, co należy do głównych przejawów ryzyka zaburzeń integracji sensorycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej